Як вибрати ідеальний тарифний план для свого мобільного телефону

12 лютого 2017, 12:00
Складіть свій профіль споживання і передбачте потреби на перспективу

Ми дзвонимо все рідше: з кожним днем наше спілкування в

Помічали, що багато хто носить по кілька телефонів? Причому цього частенько схильні навіть ті, кого роботодавець ощасливив безлімітним корпоративним зв'язком, – адже родичі і знайомі повинні і до вас додзвонитися без зайвих витрат. Через це часто-густо виявляється, що ми платимо за зв'язок більше, ніж могли б. Допомагають тому і оператори зв'язку, які час від часу за власною ініціативою переводять нас на нові тарифні плани (повідомивши про це смской), не особливо розписуючи, які умови нового тарифу.

Мені недавно довелося взяти інтерв'ю з такого "резервного" номери (робочий в тій місцевості, де я жив, просто не брав). Яке ж було моє здивування, коли тільки "залиті" на рахунок 50 грн зникли ще до закінчення розмови! Виявляється, у мене на цьому номері вже давно висів тариф з дорогими дзвінками на номери інших операторів, але зате з дуже вигідними умовами для інтернету, в який я практично не виходив. Наші люди часто вже не дуже уявляють, яку плату і за що саме має на увазі їх тарифний план.

Розібратися, як вибирати для себе тариф, нам допомогли прес-секретар Vodafone Україна Вікторія Павловська, менеджер по тарифам масового ринку "Київстар" Павло Хицко, директор з корпоративних комунікацій "Укртелеком" Михайло Шуранов, і співробітники прес-служби Lifecell
.

ОБИРАЮЧИ ТАРИФИ

Реклама

Вибір тарифу починаємо з прогулянок по розділу "Тарифи" сайтів операторів. "Дуже часто тут настає найскладніший момент – зірочки, виноски, приховані умови, нав'язані послуги, які можуть автоматично", – попереджає Вікторія Павловська. Михайло Шуранов при вивченні тарифів радить звертати увагу на наступне: які з них активуються для абонента після закінчення дії умов тарифного плану – наприклад, при перевищенні порогу споживання або закінчення його дії. Також треба дивитися, чи немає прихованих платежів за послуги, від яких необхідно додатково відмовлятися, і чи достатній включений в умови тарифного плану обсяг передачі даних/мобільного інтернету. Крім того, дивіться, чи є на сайті оператора кабінет самообслуговування, де можна замовити послугу і перевірити використання коштів.

ДЕННЕ. Мобільні оператори практично відмовилися від оплати " від спожитого " – нові тарифні плани поголовно передбачають абонентну плату . Але і в нових тарифних планах на практиці часто можна обійтися без місячної абонентної плати . Дивіться в повних умовах продукту : там може бути опис , що відбувається , коли є несплаченою місячна плата . Наприклад , в цьому випадку можуть нараховуватися денні пакети послуг . Природно , при цьому плата за день буде вищою ( в півтора – два рази ) , ніж при місячній оплаті .

ЗАЙВЕ.Зрозуміло , нам краще уникати пакетів із зайвими функціями . Крім того , у старих користувачів може накопичуватися цілий шлейф додаткових послуг , про які вони не просили оператора . Розібратися , що включає ваш тарифний план і за що з вас беруть гроші , можна через свій особистий кабінет . Там же можна відключити непотрібні опції , перейти на інший тариф . Якщо ви з інтернетом відчуваєте себе не дуже впевнено , те ж саме протягом декількох хвилин ви можете зробити в фірмовому магазині оператора.

Реклама

БУДУЄМО СВІЙ ПРОФІЛЬ СПОЖИВАННЯ

Якщо ми хочемо отримати все бажане за оптимальними цінами, що не оплачуючи те, що нам не потрібно , слід чітко визначитися зі своїми потребами . Вікторія Павловська пропонує відповісти на три прості запитання : чим я зараз користуюся , ніж я хотів би користуватися , але зараз обмежений в обсязі , засобах тощо і якого обсягу мені вистачить ? Фактично мова йде про побудову так званого профілю споживання .

Реклама

МОНІТОРИНГ.Якщо на перше питання ми відповімо не замислюючись, по відчуттях, то, швидше за все, відповідь буде досить далека від реального стану справ. Можна витратити час, щоб пригадати (і записати), куди і скільки ви дзвонили минулого тижня, скільки сиділи в інтернеті, на яких саме ресурсах і так далі. Але краще скористатися спеціальною послугою вашого оператора, яка так і називається – "деталізація витрат" або "деталізація дзвінків". І в кінці місяця ви на електронну пошту отримаєте повний звіт про те, як використовувався ваш телефон. Крім того, для отримання подібної інформації існують додатки, які можна завантажити на смартфон. На підставі цих даних ви зможете вибудувати структуру свого реального користування номером – скільки ви робите дзвінків, куди саме, скільки часу говорите, скільки сидите в мережі і т. д. Це і є ваш профіль споживання.

ПЕРСПЕКТИВА.Однак не треба обмежуватися тим , що є на даний момент . Озирніться навколо і поцікавтеся , які невикористані ще вами можливості пропонуються на просторах того ж інтернету ? Проведіть дослідження , що з цього може бути вам корисно .

ОБСЯГИ.Оцініть обсяги споживаних послуг з урахуванням можливої перспективи. І з кількістю і тривалістю дзвінків, і з тим, скільки ви плануєте посилати смс, з інтенсивністю використання інтернету. "Якщо ви користуєтеся, наприклад, тільки соцмережами, перевіряєте пошту, є додатки, що оновлюються, то пакета в 2 Гб буде цілком достатньо. Якщо абонент дивиться відео онлайн, слухає музику, грає в ігри тощо, то йому слід звернути увагу на пакет 5 Гбайт або навіть 10 Гбайт – що, за великим рахунком, близько до безлімітів", – радять в прес-службі Lifecell. Запишіть все це. Тепер вам потрібен продукт, який найбільш близький до описаних вами вимог.