Як у Китаї будують мости за допомогою унікальної мегамашини

19 жовтня 2015, 15:59
Мостоукладчик важить 580 тонн і досягає в довжину майже 92 метри

Ця унікальна машина була зроблена в Китаї, в рамках проекту з будівництва залізниці з Пекіна до Внутрішньої Монголії. Загальна протяжність шляхів повинна скласти близько 17 тисяч кілометрів, і природно на шляху будівництва зустрічаються гори і каньйони. При цьому дорога розрахована на високошвидкісні потяги, які будуть пересуватися зі швидкістю від 250 до 350 км/год, – передає enkibiz.com.

Тому самі колії повинні мати якомога менше стиків, а мости – досить довгі секції. Саме для будівництва мостів 11-м проектним бюро Китайських залізниць і був розроблений мостоукладчик, невибагливо названий SLJ900/32. А побудувала його компанія Hanjiang Heavy Industries. Цифра 900 в назві вказує на максимальну вагу в тоннах сегмента моста, який здатний укласти цей монстр. Сам він важить значно менше – "всього" 580 тонн.

Реклама

У довжину він досягає 91,8 метрів, завширшки 7,4 метри і 9 метрів у висоту. Завдяки таким розмірам він може самостійно пересуватися у міру будівництва по тунелях і дорозі. Завдяки такому цікавому рішенню китайських інженерів швидкість і ефективність спорудження мостів значно зросли.