Як поліпшити відносини з оточуючими

15 листопада 2015, 03:32
Важливо, щоб у вас було про що поговорити, крім роботи

Ви опинилися на банкеті і сподіваєтеся зустріти якихось нових класних людей, які були б корисні для вашої кар'єри. Ви берете келих, відходьте в кут, оглядає кімнату, але не бачите нікого знайомого. Через деякий час ви вирішуєте все-таки представитися сусідові і по черзі розповідаєте один одному про свою роботу. Потім один з вас вибачається і йде в туалет, а в результаті ви знову опиняєтеся в кутку.

Знайома ситуація? Повністю запобігти таким незграбні моменти неможливо, але є кілька методик, які дозволять вам пом'якшити або скоротити їх. Джон Леві, засновник конференції Influencers, навчився долати свою природжену боязкість – він став головою еклектичної мережі професіоналів, до якої входять Нобелівські лауреати, володарі "Греммі" і олімпійські чемпіони. У своїй квартирі він проводить зустрічі на манер конференцій TED, де цікаві люди можуть познайомитися і налагодити контакт самим випадковим чином, пише
ideanomics.ru.

Леві ділиться порадами про те, як краще вибудовувати відносини з людьми і уникати незручних моментів.

Реклама

1. Важливо, щоб у вас було про що поговорити, крім роботи

Якщо ви хочете уникнути болісного і незручного мовчання – наприклад, в переповненому ліфті по дорозі на конференцію, – тримайте в голові щось цікаве, про що можна поговорити.

Більшість людей не вміють цікаво спілкуватися , говорить Леві. Ось чому він просить своїх гостей здебільшого утримуватися від обговорення їх професійних занять . Коли ви знайомитеся з якимось новим людиною, не заводьте знову цей безглуздий переказ вашого резюме і тим більше не обговорюйте погоду . Відразу починайте реальну розмову, яка могла б мати місце між вами.

Реклама

Якщо така ідея змушує вас нервувати, підготуйте заздалегідь тему, про яку можна поговорити, радить Леві. "У мене завжди напоготові історія про щось, чим я недавно займався, або думка про книгу, яку я зараз читаю", – говорить він.

2. Знайомство з людиною має бути унікальним спогадом

Буває, що ви ніяк не можете згадати, що за людина перед вами, хоча знаєте, що ви вже кілька разів спілкувалися. Напевно це траплялося і з вами, і ви відчували жахливу провину. Один відомий музикант, регулярний гість Леві, каже, що його вражає пам'ять Джона. Але Леві пояснює, що у нього немає ніяких особливих талантів у цій галузі: він навмисно створює ситуації, які допоможуть йому запам'ятовувати імена й обличчя. "Наша пам'ять в основному візуальна, і вона включається, коли відбувається щось нове, чіпляє, – говорить він. – Якщо я дуже хочу налагодити контакт з людиною, я намагаюся спровокувати якийсь запам'ятовується момент, який ще й може стати якоюсь традицією"- сьорбнути текіли з новим знакомцем або послати спільне селфі вашому спільному другові.

Реклама

3. Розкажіть виразну й переконливу історію

Не відволікайтеся від основної теми, коли говорите – в такі моменти люди відвертаються і перестають вас слухати.

Коли ви розповідаєте якусь історію, у вас повинна бути зрозуміла теза і якийсь висновок або жарт в кінці. Це кращий спосіб запам'ятатися людям.

4. Не нав'язуйте себе

" Одна з моїх фундаментальних помилок на самому початку полягала в тому , що я вважав : людям подобається те ж , що подобається і мені ", – говорить Леві. Він брав на себе роль "старшого брата" і підштовхував своїх знайомих – інтровертів вести себе так само, як він – як екстраверт. Він, наприклад, змушував боязку людину переказувати цікаву історію перед великою аудиторією . І це було для нещасної людини жахливим дискомфортом.

Все це стосується і знайомства. Запитайте у людей дозволу, перш ніж представляти їх один одному. Пам'ятайте: змушувати людей поводити себе певним чином – не ваша справа.

5. Не бійтеся виглядати по-дурному

Це не означає, що потрібно вести себе як ідіот ; але якщо ви хочете розвивати відносини з новими людьми, потрібно проявляти сміливість. Леві говорить : "Я думаю, що дуже успішними стають тільки ті люди, які реально готові виглядати ніяково або ганебно . Як Річард Бренсон ". Напевно у вас будуть моменти, коли ви не будете виглядати настільки дотепною і вражаючою людиною, як вам хотілося б. І тоді просто треба зрозуміти, в чому саме ви прокололися , і наступного разу постаратися виступити краще .

6. Зустрічі повинні бути короткими

Якщо ви зустрічаєтеся з кимось з робочого питання за обідом, за кавою або випиваєте разом , не затягуйте зустріч, не чекайте моменту, коли у вас закінчаться теми для розмови . Якщо ви тільки знайомитеся з кимось, ця зустріч не повинна йти більше 45 хвилин, каже Леві. А в ідеалі – півгодини . " Краще, щоб розмова закінчилася , коли у вас ще є про що поговорити, і є відчуття , що вам варто зустрітися і поспілкуватися ще раз, ніж коли ви відчуваєте, що вичерпали всі теми ", – говорить Леві.

7. Навчіться закінчувати бесіду

"Колись мені було страшенно – жахливо ніяково закінчувати розмову , – зізнається Леві зі сміхом . – Ці останні моменти бесіди визначають те, яким вас запам'ятають люди , тому варто навчитися закінчувати зустріч гідно "- не виглядати грубим або занадто різким.

Якщо це телефонна бесіда, дочекайтеся деякої паузи і потім дайте знати, що вас чекає якесь інша справа, або що вам дуже сподобалася розмова. Розкажіть співрозмовнику, що з ним було приємно спілкуватися, і що ви ще зв'яжетеся з ним або з нею по якихось питань.

На особистих же зустрічах Леві завжди намагається ще раз зустрітися очима з людиною, з яким попрощався, щоб не було відчуття, що він від нього тікає.