Як створюють "живі" голови і реалістичних динозаврів для кіно

18 липня 2016, 05:00
В наші дні мистецтво аніматроніки досягло вершини

Аніматроніка. Фото: popmech.ru

Аніматроніка стала з'являтися в перші ж роки розвитку кінематографа , і перший , чорно – білий " Кінг – Конг " (1933 г.) вже представив враженій публіці ефектні результати застосування такої методики . Аніматроніка – це набір технологій і методів створення спецефектів , рухливих частин тіла людини або тварини , інопланетянина або зомбі – всього , що може бути живим в кіно , - пише "Популярна Механіка".

Реклама

Втім , передісторію її можна простежити ще на століття в минуле , зв'язавши з автоматонами і механічними ляльками , неймовірно модними в епоху Відродження . А вершини мистецтво аніматроніка досягла в наші дні – досить поглянути на реалістичну аніматронну голову , виготовлену для фільму " Армагеддец ь" (2013 г.) . Рухи її обличчя створюють 12 точних сервоприводів , з яких 10 керують очима , повіками і бровами , а два – нижньою щелепою . Голова повністю самодостатня : харчування їй забезпечує вбудований акумулятор .

Ще більш вражаюча аніматронна голова була виготовлена студією спецефектів Legacy Effects для просування медичної системи Siemens Biograph mMR .

Реклама

Майстри Legacy Effects займалися розробкою аніматронних істот для безлічі хітів кіноекрану , включаючи динозаврів для науково – фантастичного фільму 2015 року " Світ Юрського періоду " . Останній ролик показує роботу над рухається фігурою апатозавра – варто сказати , досить помірних розмірів . Вони жили близько 150 млн років тому і досягали маси близько 20 тонн , на порядки більше складної системи , виготовленої в Legacy Effects , яка в іншому відрізняється приголомшливою реалістичністю .