Як справити хороше перше враження на людей: дев'ять кроків

11 травня 2018, 08:51
Перше враження складається вже протягом перших семи секунд, коли ви вперше бачитеся з людиною

Навчіться слухати співрозмовника. Фото: pixabay

"Перше враження завжди оманливе", – популярна фраза, але вона не завжди спрацьовує. А ось про те, що потрібно зробити гарне перше враження, ніхто і не сперечається.

Це важливо буде в будь-яких сферах життя – на побаченні, на співбесіді, під час знайомства з важливими для вас людьми.

Реклама

До слова, перше враження складається вже протягом перших семи секунд, коли ви вперше бачитеся з людиною і обопільно вирішуєте для себе, чи викликає співрозмовник симпатію чи ні.

Щоб робити гарне перше враження, досить скористатися дев'ятьма порадами.

1. Будьте собою

Перша і найважливіша річ – бути собою. Людина може відчути, що ви перебуваєте в стресі, і це безумовно не те перше враження, яке ви, напевно, хочете залишити про себе.

2. Посміхайтеся

Реклама

Посмішка – кращий спосіб привернути до себе і показати свою доброзичливість. Посміхаючись, ви демонструєте іншій людині, що не відчуваєте ніякого негативу, і у вас немає поганих думок. Доброзичливі люди завжди здаються набагато більш приємними і легкими в спілкуванні.

3. Виглядайте добре

Будь то важлива зустріч або побачення наосліп, ви завжди повинні виглядати бездоганно. Підбирайте одяг відповідно до ситуації і пам'ятайте: перше, що неминуче привертає увагу людини, – це те, який ви вигляд маєте. Крім того, це дасть вам можливість відчувати себе комфортно і впевнено.

4. Зберіть необхідну інформацію заздалегідь

Подумайте про це як про іспит! Вам потрібно максимально вигідно подати себе, чи не так? Чим більше ви знаєте про людину, тим легше вам уникнути незручних моментів тиші і незручних пауз. Якщо це співбесіда, то вивчіть компанію і її топ-керівників, а також дізнайтеся, які їхні очікування від співробітників і ваші можливі обов'язки. Якщо це перше побачення, продумайте лист цікавих тем для розмови.

5. Більше слухайте

Бути уважним слухачем – це одна з найважливіших вимог. Говоріть коротко і по суті, дозволяючи вашому співрозмовникові вести розмову. Кожна людина любить, коли її слухають, і дуже це цінує. Вам потрібно виглядати залучено і зацікавлено, щоб вміло підтримувати вашу бесіду.

6. Робіть компліменти

Говорячи людям приємні слова, ви підвищуєте їх самооцінку. Вони будуть почувати себе більш впевненими і поводити себе з вами відкрито, тому вам буде легше з ними спілкуватися. Один дуже важливий момент – не лестіть і не робіть фальшиві компліменти, тому що люди можуть відчути нещирість, а це дуже нешанобливо з вашого боку.

7. Проявляйте почуття гумору

Ви знаєте, як всі ми відчуваємо себе добре і спокійно в компанії веселих і позитивних людей. Доречні жарти час від часу знімають стрес і напруження, і ви виглядаєте як впевнена і оптимістична людина. Однак гумору має бути в міру, а самі жарти не повинні звучати як глузування.

8. Вимкніть свій мобільний телефон

Або поставте його на беззвучний режим. Якщо ви станете постійно на нього відволікатися, то навряд чи цим справите гарне враження на співрозмовника. Ніщо не вбиває настрій більше, ніж чийсь постійно працюючий телефон. Не відповідайте на дзвінки, якщо людина, з якою ви спілкуєтеся в даний момент, сидить прямо перед вами.

9. Слідкуйте за мовою свого тіла

Цей момент може здатися не дуже істотним, але він, насправді, життєво важливий! Коли ви постійно поглядаєте на свій годинник, ваш співрозмовник відчуває, що він вам нецікавий і байдужий. Якщо ви схрещує на грудях руки, то це відправляє негативні вібрації і демонструє ваше протекційне і поверхневе ставлення до спілкування.

Раніше сайт "Сегодня" повідомляв про п'ять найпоширеніших помилок в резюме, які зводять з розуму. Гарне резюме чіпляє з першого рядка і моментально збільшує шанси кандидата.