Як правильно просити вибачення: три фрази замість "вибачте"

16 травня 2018, 13:48
Помилки роблять всі. До того ж вони – неминуча складова професійного досвіду

Навчіться просити вибачення, якщо ви неправі. Фото: depositphotos

Напартачив на роботі може кожен. Поганий день, стрес, проблеми вдома можуть вилитися в неприємності на робочому місці, за які потрібно буде просити вибачення у колег або боса.

Як це зробити, не промовляючи слова "вибачте", якого в деяких випадках може бути недостатньо, знає Work.ua.

Реклама

"Я дійсно був не правий"

Помилки роблять всі. До того ж вони – неминуча складова професійного досвіду. Важливо вміти свої помилки визнавати. Немає нічого більш подразнюючої, ніж людина, яка зірвав роботу відділу, який робить вигляд, ніби все в повному порядку. Схиліть голову і драматично заявите: "Був не правий".

"Що я можу зробити, щоб все виправити?"

Логічне продовження розмови або ж варіант для випадку, коли ще не все втрачено. Коли ви розумієте, що ще є надія перетворити ситуацію з безнадійної в цілком стерпне, найкраще запитати у керівника ради, як все виправити.

Тут відразу два плюси. По-перше, ви покажете, що усвідомили масштаб лиха і не готові опускати руки. По-друге, співробітники, які просять інших допомогти порадою, сприймаються оточуючими як більш компетентні. Запропонуйте свій спосіб, як можна все виправити.

Реклама

"Більше такого не станеться"

Трохи по-дитячому, але якщо ви дійсно жалкуєте про те, що зробили, то напевно зробите масу зусиль, щоб довести всім, що більше подібного не допустите. Якщо цю фразу колеги зустрінуть недовірою, доповніть свою розповідь подробицями: що саме ви зробите для того, щоб ситуація не повторилася.

Чим раніше ви вибачитеся, тим краще. Безумовно, якщо ви на емоціях, краще перечекати, дати собі охолонути і лише потім вибачитися, але занадто затягувати теж не варто. По-перше, ви можете перегоріти, а по-друге, ваші вибачення можуть виявитися вже не актуальними.

Тим часом вчені з'ясували, що чоловіки на дорогих автомобілях менш привабливі для жінок. Під час опитування жінок просили розповісти про характер двох уявних чоловіків – зі звичайним і дорогим автомобілем.