Як знайти спільну мову з поколінням Z

2 квітня 2019, 10:35
Покоління Z не уявляє свого життя без гаджетів, смартфонів і інтернету

Як спілкуватися з поколінням Z

В середньому покоління змінюється кожні 20-25 років відповідно до теорії поколінь американських вчених Нейла Хоува і Вільяма Штрауса (1991 р). Кожне має свої риси характеру, особливості та звички. Наприклад, ті, хто народився до 1960/63 року – так звані "бебі-бумери", звикли всього добиватися своєю працею, важко працювати, щоб чогось досягти, звикли перебувати в колективі і стійко переносити тяготи життя.

Покоління Х (народжені з 1963 до 1981/84 рр.) – це ті, хто народився ще до цифрових технологій, але вже набагато легше ставиться до життя і роботи. Це люди-одинаки, які віддають перевагу індивідуалізму перед колективізмом, але при цьому хороші командні гравці. Вони з дитинства привчені до самостійності і націлені на особистий успіх і готові до змін. До речі, засновники Google, Tesla, Amazon, Space X – вихідці саме з цього покоління.

Реклама

Покоління Y (1984 – 2004 рр.) – "мілленіали" – люди, чий девіз "роби зараз і відразу". Вони дуже швидко вчаться, хочуть працювати не тільки за гроші, тому що вірять у мрію і ідеали, вважають за краще гнучкий графік роботи і шукають не стільки стабільний дохід, скільки "справу всього життя".

Покоління Z – це діти, які практично народилися з акаунтами в соціальних мережах і виросли з гаджетами в руках і не уявляють свого життя без цифрових технологій.

  • Хто такі "зети", як з ними спілкуватися і уникати конфліктів?

Вони не уявляють свого життя без гаджетів, смартфонів і інтернету. Покоління, яке народилося в епоху інформаційних технологій, називають поколінням Z. А вже буквально через кілька років вони становитимуть 20% робочої сили в світі.

Реклама

Ті, хто народився після 2003-2004 років, мають так зване "кліпове" мислення. Їх особливість – багатозадачність, індивідуалізм, волелюбність, побутової мінімалізм, відмінне знання цифрових технологій, тому в швидкості сприйняття інформації їм немає рівних.

Це ті, хто шукають в ресторані спершу не меню, а вай-фай. Піраміда цінностей Маслоу доповнилася ще однією базовою потребою – розетка/батарея і вай-фай. І це без перебільшення. Для них авторитет – не той, хто багатий і успішний, а той, у кого мільйони фоловверів в Instagram. Гроші для них не самоціль, а ключ до свободи і можливостей втілювати свої божевільні ідеї. Їм не цікаві новини політики, але їх турбують глобальні проблеми – наприклад, екологія. Їм подобається дізнаватися нове, бути в курсі всього.

Вони не прив'язані до будинку і країни, живуть "тут і зараз", рухливі і ненавидять графіки і рамки. В колективі і на роботі вони цінують свободу (прив'язку не до графіку, а до результату). Вони дуже креативні, фонтанують новими ідеями, шукають сміливі рішення.

Реклама

Нагадаємо, раніше ми розповідали, чому батьки не розуміють дітей-підлітків.