Як карантин вплинув на попит закоханих одружитися: експертна думка

25 червня 2020, 11:14
Тренд на невеликі камерні івенти і лаконічні образи наречених спостерігається давно

Ілона Шрамко / Фото: прес-служба

Весілля – визначна подія в житті закоханих. А підготовка до урочистості іноді може бути ще тим випробуванням навіть для найміцніших пар. А от якщо головною перешкодою до весілля стає COVID-19?

Ми замислилися над тим, як пандемія коронавірусу вже змінила світ і як це вплине на весільну індустрію в цілому. Чи справді майбутнє за онлайн-форматами урочистостей? Як нині будують бізнес фахівці, що працюють в цій сфері, і що робити нареченим, які планували своє весілля в цьому році, – читайте ексклюзивні коментарі експертів і переможниці проєкту "Холостяк-9" Дар'ї Квіткової в спецпроєкті Сьогодні.Lifestyle MARRY ME IN 2020!

Реклама

Ілона і Артур Шрамки, засновники весільного салону CRYSTAL, розповіли про вплив карантину на попит закоханих одружитися, а також як їм вдалося швидко переорієнтуватися в нинішніх реаліях і не втратити свою аудиторію.

Ілона Шрамко / Фото: прес-служба

Коронавірус – це виклик для нас

Реклама

Після настання карантину ми з командою вирішили оперативно реагувати на зміни і сприйняли все як своєрідний виклик для нас. Вирішили не здаватися і не пливти за течією, а діяти. Тому було вирішено запускати онлайн-продаж через сайт і соцмережі. За кілька днів ми переналаштували сайти і примірки для онлайну і почали працювати: провели багато онлайн-консультацій і спілкувалися з клієнтами через відеозв'язок. У підсумку в період карантину ми окупили всі поточні витрати і підтримання персоналу. Ми отримали неймовірну кількість позитивних відгуків від наречених з різних куточків світу.

Як карантин вплинув на попит

З нашого досвіду, дуже маленький відсоток пар відмовився від святкування весілля, більшість перенесла подію або на осінь-2020 або на наступний рік. Це серйозна подія в житті пари, з тривалою підготовкою і тисячею деталей. Тому просто скасувати такий захід нелогічно. Більшість все-таки переносить подію на кілька місяців до повного скасування карантину і обмежень.

Реклама

Артур Шрамко / Фото: прес-служба

Про нові формати проєктів

Тут ми робили просто: запропонували знижки на всі сукні, які були на той момент в шоурумах. Цей інструмент успішно використовують весільні бутики за кордоном – періодично оголошують Sample Sale на всі позиції, що в наявності. Це перший крок, який допоміг уникнути паніки і зупинки продажу після початку карантину. Знижки завжди подобаються клієнтам і дають змогу побалувати себе бажаною сукнею.

Весільні тренди-2020

Тренд на невеликі камерні івенти і лаконічні образи наречених ми спостерігали ще до поширення вірусу. Думаю, що пандемія, безумовно, вплине на формати весіль, але це дуже індивідуально для різних країн і для кожної пари. Тенденції весільної моди поступово змінюються, як і індустрія моди в цілому. Сукні підтримують тренди, віддзеркалюють їх, на це звертають увагу вимогливі наречені.

Фото: Сьогодні

Як зберегти бізнес у складній економічній ситуації

За роки в бізнесі ми не раз стикалися зі складними економічними ситуаціями як в Україні, так і в світі. Однак такий виклик, як карантин, у нас вперше – адже нам потрібно було тимчасово зупинити виробництво. Після ослаблення карантину ми відновили роботу з усіма необхідними заходами безпеки. Підтримкою для нас завжди є наша команда і сім'я. Допомагають швидкі реакції і готовність до рішучих дій. Вважаємо, що сьогодні бізнес що швидше реагує, то більше отримує.

Нагадаємо, раніше ми розповідали про головні весільні тренди сезону-2020: збираємо модний образ.