Як ефективно поєднувати кілька робіт: дев'ять простих порад

16 лютого 2018, 10:58
Причини суміщення декількох робіт можуть бути абсолютно різними – від потреби в додаткових фінансах до бажання саморозвитку

Не всі можуть поєднувати відразу кілька справ. Фото: pixabay

У сучасному суспільстві поєднувати кілька робіт доводиться багатьом. Але як робити це ефективно, не втрачаючи продуктивності і роблячи свою роботу якісно, знають не всі.

Причини суміщення декількох робіт можуть бути абсолютно різними – від потреби в додаткових фінансах до бажання саморозвитку. Фахівці Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна підібрали ряд порад, як вдало поєднувати кілька робіт.

Реклама
  1. Завжди пам'ятайте про причини, навіщо вам це потрібно. Відчуття того, що все робиться з певною метою, здатне підштовхнути до нових звершень. Якщо ви працюєте офіс-менеджером, а ночами пишете статті в журнал, уявляйте, що рано чи пізно вас візьмуть в штат журналістом.
  2. Чітко визначте часові рамки, скільки це триватиме. Наприклад, якщо друга робота потрібна для якнайшвидшого погашення іпотечного кредиту, прорахуйте, за який час ви зможете його виплатити і ведіть зворотний відлік.
  3. Переконайтеся в тому, що кілька робіт – це єдиний прийнятний варіант. Якщо ви можете залишити одну роботу і взяти додаткові години на другій, не втративши при цьому в фінансах, подумайте саме над таким варіантом.
  4. Розставте пріоритети і делегуйте свої обов'язки. Очевидно, що велика кількість робочих годин не дозволить займатися побутом. Пріоритезуйте свої завдання таким чином, щоб деякі з них виконувати рідше. Якщо ви можете делегувати прибирання або догляд за дитиною комусь іншому – це полегшить життя всієї родини.
  5. Не соромтеся обговорювати з керівництвом питання зручного для вас графіка роботи. Наприклад, ви можете домовитися про індивідуальний графік, зобов'язуючись виконувати всі доручення якісно і в строк.
  6. Організуйте одночасне виконання суміжних завдань. Наприклад, час поїздки на одну роботу можна використовувати для обмірковування проекту на іншій.
  7. При будь-якому зручному випадку – відпочивайте. Навряд чи при декількох роботах у вас виходить дотримуватися режиму дня і спати покладені 7-8 годин. Тоді як недолік сну призводить до виснаження сил і знижує працездатність. Тому використовуйте будь-яку можливість лягти спати раніше або відпочити вдень.
  8. Влаштовуйте собі повноцінні вихідні, навіть якщо їх буде 4-5 на місяць. Ці дні повністю присвятіть собі і своїй родині, навіть не згадуючи про роботу. Якщо можливо, то краще взагалі вимкніть телефон і забудьте про інтернет.
  9. Тверезо оцініть свої сили. Далеко не всім вдається ефективно працювати відразу в декількох місцях. Деяким людям доводиться робити вибір на користь того чи іншого виду заробітку, оскільки поєднувати дві або три роботи вони просто не можуть. Можливо, ви зрозумієте це через місяць вимотуючої праці. Головне – вміти прислухатися до себе, щоб виробити оптимальний графік дій при наявності декількох робіт.

Раніше сайт "Сегодня" з'ясовував, як не стати ізгоєм в колективі: три типи співробітників, які всіх дратують. Всі люди різні, і в будь-якій команді може знайтися людина, яка отруює життя всьому колективу.