Текст на етикетці пляшки вина впливає на емоції покупця. Фото: pixabay
Текст на етикетці пляшки вина впливає на емоції покупця, його сприйняття смаку, бажання придбати вино і навіть може змусити покупця заплатити більше.
Про це повідомляють вчені з Аделаїдського університету. Своє дослідження вони опублікували в журналі Food Research International.
Вчені провели експеримент, учасниками якого стали 126 добровольців. Їм було запропоновано оцінити три сорти білого вина (шардоне, рислінг і совіньон блан) в трьох ситуаціях: при дегустації наосліп без будь-якої інформації, при можливості отримати основну інформацію про вино і при його детальному емоційному описі.
В результаті з'ясувалося, що учасники, які ознайомилися з історією виноробства і подробицями про якість вина, проявили куди більш виражений споживчий інтерес, ніж інші.
Дослідники впевнені, що ця інформація може мати важливе значення для виноробів. Отримані дані наочно демонструють, що для залучення уваги покупця необхідно щось більше, ніж коротка довідка про пропоновані вина.