Instagram і Facebook будуть платити блогерам бонуси за рекламу

2 червня 2016, 17:51
IT-гігант хоче стати глобальною платформою поширення інформації і шукає способи монетизувати праці блогерів

Соцмережі зацікавилися блогерами. Фото: AFP

Керівництво соцмережі Facebook і Instagram розглядає можливість передачі частини доходу від реклами блогерам.

Про це розповіла віце-президент з глобальних маркетингових рішень Facebook Керолін Еверсон на Bloomberg TV.

Реклама

За його словами, ця ініціатива стосується медіа та відомих особистостей, які діляться цікавим контентом на онлайн-майданчиках. Зокрема, Еверсон зазначила, що бонуси можуть перераховуватися за популярні пости з новинами, подіями зі світу спорту та життя зірок.

У той же час представник корпорації зазначила велике значення унікального контенту для Facebook. За її словами, IT-гігант хоче стати глобальною платформою поширення інформації і шукає способи монетизувати праці блогерів.

Еверсон зазначила, що першим кроком в цьому напрямку став запуск нових інструментів для бізнес-користувачів Instagram. Компанія 31 травня оголосила, що у авторів з'явиться можливість перетворювати пости з високим рівнем відгуку в рекламу.