Google почала війну проти блокувальників реклами

2 червня 2019, 08:57
Нове поновлення Chrome змусить користувачів примусово дивитися рекламу

Перехід на Manifest v3 спровокував шквал критики на адресу Google

Популярний браузер Chrome незабаром буде примусово показувати рекламу всім користувачам, оскільки Google почала боротьбу з блокувальниками реклами. Користувачі тестової версіх браузера виявили в ньому нову систему розширень під назвою Manifest V3 – вона забороняє використання популярних розширень, які блокують рекламу на веб-сайтах.

Дивіться також в сюжеті про те, як 7 мільйонів українців регулярно скуповуються в Інтернеті:

Реклама

У разі виходу повноцінного поновлення для Chrome, користувачі браузера по всьому світу не зможуть відключати настирливі банери, пре-роли та інше промо. При цьому сам пошуковий гігант стверджує, що нова система просто захистила користувачів від витоків особистих даних.

Читайте також:

Реклама

Перехід на Manifest v3 спровокував шквал критики на адресу компанії з боку розробників засобів блокування реклами і батьківського контролю, які в разі запуску нової платформи не зможуть гарантувати колишню функціональність своїх продуктів.

Перед відкриттям сторінки практично всі сервіси аналізують вміст сторінки, а в цей момент вони можуть красти цінні дані і передавати їх третім особам. Саме тому Google заборонила в Manifest V3 будь-які дії до того, як почне відображатися веб-сайт. Через це тепер величезна безліч розширень, які блокують рекламу, просто не зможуть працювати, оскільки їх буде блокувати нова опція.

Читайте також:

Реклама

Блокувальники реклами позбавляють веб-сайти частини доходу, тому дану категорію програм недолюблюють багато компаній, в тому числі і Google, якому власний сервіс контекстної реклами Google Ads приносить левову частку доходів. Небажання втрачати прибуток логічне, і це не перший випадок, коли корпорація намагається вирішити дану проблему шляхом протидії блокувальникам реклами.

Правда мова стосується лише популярних доповнень Ghostery або uBlock Origin, особливість роботи яких якраз не дозволяє їм працювати під новою системою Manifest V3. Альтернативним варіантом залишаються AdBlock і AdBlock Plus, які продовжать працювати без будь-яких складнощів навіть після установки поновлення в Google Chrome. Ці розширення використовують менш ефективні правила, але зате при цьому вони не аналізують вміст сторінки до її завантаження, що не дозволяє їм, в теорії, красти особисті дані користувачів.

Читайте також:

Нагадаємо, що раніше Google копіювала ідеї Samsung для своїх нових смартфонів. При цьому Google знайшов спосіб "схуднути" смартфонам на Android