Forbes назвав найпопулярніші музичні кліпи 2016 року

13 грудня 2016, 18:30
На другому місці опинився кліп Келвіна Гарріса і співачки Ріанни

Група "Fifth Harmony". Фото: AFP

Forbes опублікував ТОП-10 YouTube-музичних відеороликів 2016 року, які найбільше переглядаються. Перше місце зайняла американська група Fifth Harmony, куди входять п'ять дівчат, з кліпом на композицію Work from Home.

Красуні до групи Fifth Harmony з самого початку підбиралися не тільки за вокальними даними, але і за зовнішніми, щоб кожному чоловікові або жінці сподобалася та чи інша учасниця групи. Метод підбору учасниць не новий, але, як і раніше ефективний, – тому і кліп встиг зібрати на YouTube понад мільярд переглядів.

На другому місці опинився кліп Келвіна Гарріса і співачки Ріанни під назвою This Is What You Came For. А замкнув ТОП-3 кліп на пісню Hasta El Amanecer американця Нікі Джема.

Реклама

Серед роликів за версією Forbes, які найбільше переглядаються, також виявилися кліпи Closer американського діджей-дуету The Chainsmokers, Work Ріанни і репера Дрейка, I Took A Pill In Ibiza Майка Познера, Cheap Thrills співачки Sia і ямайського виконавця Шона Пола.