Фонд Ріната Ахметова провів перший тренінг для наставників

25 серпня 2016, 11:36
Головна мета навчання – всебічна підготовка наставників, щоб надалі вони змогли бути корисними в житті дітей-сиріт

У Святогорську пройшов триденний тренінг-семінар з підготовки потенційних наставників для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в інтернатних закладах. Тренінг організований Фондом Ріната Ахметова в рамках проекту "Наставництво", повідомляє прес-служба фонду.

У навчанні взяли участь 11 майбутніх наставників з Святогорська, Слов'янська, Дружківки та Дніпра (Дніпропетровська). Тренери проекту розповіли їм про систему захисту дітей-сиріт, про роль наставника в житті дитини, про особливості взаємодії наставника і вихованця, про ресурси наставників.

Реклама

"Мета цього навчання – всебічна підготовка наставників, щоб надалі вони змогли бути корисними в житті дітей-сиріт, ефективно сприяли їх соціалізації, профорієнтації та навчання", – розповіла менеджер проекту "Наставництво" Вікторія Чагалян.

Після закінчення тренінгу учасники відзначили, що навчання допомогло зрозуміти, як правильно вибудовувати відносини з дитиною і знаходити вихід зі складних ситуацій.

Реклама

"Дякую за інформацію, знання. Під час тренінгу стало очевидно, що буде багато труднощів, але є і шляхи вирішення. І я готова з командою проекту їх долати", – підкреслила Ірина Гащина.

"Тренінг допоміг усвідомити власні помилки у вихованні дітей. Я відчув і зрозумів, які почуття відчуває дитина, коли тебе не розуміють, не чують", – сказав Віталій Булавенко.

Реклама

"Завдяки інтерактивним формам навчання ми побачили свої можливості і ресурси для роботи з життєвими ситуаціями дітей. Поруч були тренери, які вчасно направляли до пошуку правильного рішення", – запевнила Анастасія Омельченко.

Другий такий тренінг пройде з 26 по 28 серпня в Маріуполі. Навчання потенційних наставників у Києві відбудеться 2-4 вересня.

Проект "Наставництво" Фонду Ріната Ахметова запущений в 2016 році. Основна мета – допомога дитині-сироті в підготовці до самостійного життя після закінчення інтернату. Розвиток її потенціалу, визначення життєвих цілей, формування людських взаємин, культурних і моральних цінностей за участю наставника – дорослої людини з життєвим досвідом, яка добровільно згодна навчити дитину.