Facebook. Фото: news.eizvestia.com
Керівництво Facebook розглядає можливість введення системи заохочення користувача, який створив унікальний контент. Це може бути ефективним рішенням для виходу з "міхура контенту", інформує news.eizvestia.com.
Експерти вже давно говорять про те, що по-справжньому унікального вмісту в соціальній мережі майже немає, а користувачі по колу обмінюються картинками і постами річної давності і навіть старшими. Унікальний контент переміщається на сторонні сервіси, а слідом за ним йде і найбільш активна аудиторія соцмережі.
Щоб розірвати це порочне коло, Facebook буде стимулювати тих, хто готовий створювати щось нове. Компанія провела опитування, за допомогою якого з'ясувала, якого заохочення користувачі очікують за створення унікального контенту. Більшість опитаних очікувано вибрала гроші.
Коли саме буде впроваджена нова система, поки не повідомляється. Можливо, що вся ініціатива затихне на стадії опитування, або буде включена для обмеженого кола осіб, на кшталт топових блогерів.