Дивно, але смайли здалися інтернет користувачам образливими / Фото: Pexels
Facebook анонсував новий набір смайликів, які раніше були додані в мобільному застосунку Facebook і Messenger, а тепер доступні в звичайних вебверсіях. Емодзі призначені для мотивації і підтримки користувачів, які переживають важкі часи у зв'язку з пандемією коронавірусу і вимушеним карантином.
Ізоляція під час кризи COVID-19, безумовно, ускладнила ситуацію. Хтось втратив роботу, комусь урізали зарплату, а дехто навіть втратив близьких. Оскільки всі змушені сидіти на великій відстані одне від одного в ізоляції, то єдиним способом допомогти залишається моральна підтримка через комп'ютер.
З цієї причини Facebook докладає зусиль, щоб зробити свій внесок в боротьбу з пандемією. Соціальна мережа таким чином вирішила допомогти всім, хто відчайдушно намагається знайти спосіб підтримати інших. Емодзі отримали назву Care ("Турбота"). У сеті всього два смайлики – обійми і сердечко. Але не всі сприйняли подарунок із вдячністю, а навпаки – образилися.
Дивіться також у сюжеті про те, як глядачі в соцмережах обговорювали ослаблення карантину:
Смайлик обійми дивно схожий на плюшевого ведмедика Тедді, який тримає сердечко, – це частий подарунок на День святого Валентина в США. Дехто побачив у цьому емодзі образу, мовляв, не час для романтики.
Другий смайлик у вигляді сердечка, що пульсує, також був розкритикований користувачами соціальної мережі. Річ у тім, що він дуже схожий на кінцеву заставку мультфільмів Warner Brothers зі слоганом That's All Folks! ("Ось і все, друзі!"), що є фактично посмертною листівкою – ось так необережно у Facebook вийшов чорний гумор.
Нагадаємо, що раніше Facebook створила конкурента Zoom для допомоги мільйонам впоратися з ізоляцією. Водночас Facebook закриває глючний застосунок для Windows 10.