"Євробачення 2019": представлений офіційний логотип конкурсу

8 січня 2019, 17:32
Цього року логотип пісенного змагання буде у формі зірки

"Євробачення". Фото: eurovision.tv

Організатори пісенного конкурсу "Євробачення 2019" сьогодні, 8 січня, представили офіційний логотип змагання. Він являє собою три трикутника пов'язаних таким чином, що разом формують зірку.

Розробкою логотипу займалося провідне брендингове агентство Ізраїлю, де цього року пройде конкурс, Studio Adam Feinberg. Ну а натхненням послужив слоган "Євробачення 2019" – "наважиться мріяти" (Dare to Dream), який оприлюднили раніше.

Реклама
Логотип конкурсу "Євробачення-2019"

"Трикутник, одна з найдавніших фігур у світі, є наріжним символом, знайденим повсюдно в мистецтві, музиці, космології і природі, представляючи зв'язок і творчість. Коли трикутники з'єднуються і об'єднуються, вони стають новою єдиною сутністю, що відбиває нескінченне зоряне небо, оскільки зірки майбутнього збираються разом в Тель-Авіві на конкурс пісні "Євробачення 2019", – пояснюють вибір логотипу організатори, йдеться на офіційному сайті конкурсу.

Нагадаємо, раніше організатори "Євробачення 2019" вирішили показати, як виглядатиме майбутня сцена конкурсуЗазначимо, що музичне змагання відбудеться 14, 16 і 18 травня. Приймати конкурс буде Тель-Авів, і зараз в місті триває активна підготовка до події.