"Королівські" оновлення в McDonald’s / Фото: Колаж: Сьогодні
Велика Британія готується до святкування 70-річчя ювілею Єлизавети II на престолі. У закладах McDonald’s країни підготувалися – створили лімітовану серію фарфорового посуду, змінили слоган бренду та джингл. Про це пише видання Mirror.
Лімітований посуд
Фарфоровий набір для "королівських" трапез складається з тарілки у вигляди паковання для бургера "Біг Мак", коробки для картоплі фрі та склянки для молочного коктейлю.
Одно слово, коли будете їсти з посуду, відчуєте себе королем чи королевою. Протестувати новинку від McDonald’s зможуть не всі. Серія із символікою платинового ювілею правління Єлизавети ІІ лімітована.
Новий слоган, джингл та назва бургера
Посуд – це ще не все. У McDonald’s вперше за історію бренду пішли проти правил – оновили тимчасово джингл. Для запису нової версії залучили Королівський філармонічний оркестр. Слоган теж змінили: з "I’m lovin’ it" на "One’s lovin’ it".
У меню McDonald’s оновили назву бургера Quarter Pounder із сиром. Звучить вона по-королівськи – Royale with Cheese.
Дізнайтеся також, де в Лондоні можна "зустріти" королівську сім'ю (репортаж).