Олена Темнікова презентувала кліп, знятий на плівку

26 жовтня 2019, 12:21
Режисером відео виступив Медет Шаяхметов, який працював з MONATIK

/ Фото: прес-служба

Поки всі обговорюють епатажне відео Насті Каменських, інша співачка Олена Темнікова вперше випускає кліп, знятий на плівку. Режисером футуристичного музичного відео на трек Спека виступив відомий казахстанський кліпмейкер Медет Шаяхметов, знімав одні з останніх відеоробіт для MONATIK, Елджея, Скриптоніта та інших.

Дивіться, хто зі світових зірок приїжджає знімати кліпи до Києва:

Реклама

Спека – це історія про дівчину в капсулі, яка хоче навчитися любити. Дія відбувається в обмеженому просторі, в капсульній кімнаті. Вона вивчає по книжках і відеофрагментах прості відчуття і почуття людини, хоча їй складно уявити і зрозуміти їх.

"У фіналі відео ми розуміємо, що в дійсності таких створінь, відрізаних від почуттів, багато. Вони також сидять в капсулах своїх фантазій, вважаючи, що вони унікальні. У цьому є деяка відсилання до "Того, що біжить по лезу" з його реплікантами"- пояснив режисер.

Реклама

/ Фото: прес-служба

Кліп знято на 16 мм кіноплівку, що надає зображенні ламповість, теплоту. Основний упор в перформансі – на чуттєвості, синхронізованих з камерою рухах, грі з фокусом, спалахах.

"Зараз виходить дуже багато занадто темних або саркастичних кліпів. Мені хотілося, щоб відео на Жару вийшло світлим, щоб у мене по максимуму був зоровий контакт з глядачем, щоб історія читалася в очах і антуражі. Медет зрозумів мене з півслова, і, мені здається, у нас все вийшло", – прокоментувала прем'єру кліпу Олена Темнікова.

Реклама

/ Фото: прес-служба

Футуристична естетика створювалася за рахунок головного образу героїні, локації, світлових ефектів і проекцій на стіні. Костюм співачки був виконаний повністю з латексу за ескізами, стилістично натхненним "Примарою в обладунках" (англ. Ghost in the Shell) Сандерса.

Зйомки кліпу проходили в капсульному готелі: майже добу співачка провела в капсулі 2 на 1 метр. Спецефекти на стінах створювалися не за допомогою комп'ютерної графіки, як може здатися на перший погляд.

Відеофрагменти на стіні, що символізують стану і емоції: вогонь, вода, дощ, поцілунки, великі плани губ, очей та ін. – запускалися за допомогою реального проектора, а сліди від тіл в темній кімнаті були намальовані художниками флуоресцентними фарбами.

Раніше Міша Романова представила mood video на пісню "Навіщо".