Дочка Майкла Джексона знялася в рекламі модного бренду

14 серпня 2018, 10:46
Періс Джексон знялася в рекламі філіппінського модного бренду

Періс Джексон у рекламі Penshoppe

20-річна дочка Майкла Джексона Періс, яка періодично підігріває чутки про свій роман з моделлю Карою Делевінь, стала обличчям філіппінського бренду Penshoppe. Зйомки нової рекламної кампанії відбулися нещодавно в Лос-Анджелесі.

Очолив фотосесію відомий фотограф Майк Розенталь. В об'єктиві його камери Періс позувала в нарядах з нової колекції бренду, серед яких були смугасті сорочки, широкі штани із завищеною талією і картаті жакети.

Реклама

"Мені було дуже цікаво спостерігати за Періс, яка позує перед камерою. Вона була схожа на рок-зірку і відмінно порозумілася з фотографом. Мені подобається, як на ній виглядає одяг з нашої нової колекції", – прокоментував зйомку директор бренду Penshoppe Джефф Баскон.

Сама ж Періс розповіла, що завжди надавала перевагу речам, які відповідали її особистим критеріям і гардеробу.

"Мені подобається одяг в стилі 60-70-х і я люблю комфорт. Тому нова колекція Penshoppe стала ідеальним втіленням моїх уподобань. І я вдячна бренду за творчу свободу, яку мені дали під час зйомки", – поділилася зірка.

Реклама

Періс Джексон у рекламі Penshoppe / Фото: Фото: Penshoppe

Нагадаємо, модний будинок Chanel оголосив про вихід нової сумки. Модель отримала назву Chanel 31 Bag. І черги за нею вишикувалися вже, хоча в продаж сумка надійде лише у вересні.