Дочка Мадонни стала обличчям феміністського бренду одягу

22 серпня 2017, 06:16
Лурдес Леон позує в ломбарді і секс-шопі

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-large" dir="ltr"><span id="result_box" class="short_text" lang="uk"><span>Красива</span> <span>і</span> <span>зухвала</span></span></div>
</div>

Реклама

Бренд вуличного одягу X – Girl був заснований в 1993 році стилістом Дейзі фон Фюрт і солісткою групи Sonic Youth Кім Гордон . Ставка була зроблена на одяг , " створений дівчатами для дівчат " : прості речі , без навмисної сексуальності , з упором на комфорт і зручність . Якийсь час обличчям бренду була сучасна ікона стилю Хлоя Севіньї . Ще одна феміністична марка MadeMe з'явилася в 2007 році. Її заснувала Ерін Магі , продакт – директор бренду вуличного одягу Supreme , – пише buro247.ua.

Через 10 років бренди вирішили об'єднатися і створювати колаборації раз на рік ( перша серія вийшла восени 2016- го ) . Обличчям спільної колекції – 2017 стала дочка Мадонни Лурдес Леон . " Я давно хотіла попрацювати з Лолою , – розповідає Маги . – Я стежу за її інстаграмом і розумію , які речі їй подобаються . Вони дуже схожі на ті , що роблять MadeMe " .

Лукбук вийшов під стать колекції – в дусі 1990- х . Фотограф Майя Толедано вибрала в якості локацій секс – шоп , вагон метро , продуктовий магазин , ломбард і дах будівлі .

Спільна колекція X – Girl і MadeMe вже в продажу на сайті www.mademenyc.com .

Раніше Мадонна вперше поділилася знімком зі всіма своїми дітьми.