Для любителів алкоголю створили спеціальну соцмережу

16 листопада 2014, 00:42
У SWIG можна спілкуватися з друзями, ставити бали і дізнаватися нове про випивку

SWIG позиціонує себе як конкурсента Facebook

Для людей, які люблять випити, створили першу мобільну соціальну мережу – додаток SWIG. Вів доступний для користувачів iOS і Android, повідомляє CNET.

Творці програми позиціонують свій проект як альтернативу Facebook і Instagram для алкоголіків. База даних програми включає в себе інформацію про 70 тисяч вин, пива та інших алкогольних напоїв.

Реклама

SWIG дозволяє користувачам підписуватися на оновлення своїх друзів, барменів і сомельє, щоб стежити за тим, що вони п'ють. Крім того, у додатку діє система користувальницьких рейтингів.

"Facebook не піклується про те, щоб ви знайшли кращу "Криваву Мері" на Манхеттені, а ми піклуємося", – зазначив співзасновник соцмережі Гарі Раймонд.

Гроші на додаток SWIG команда розробників зібрала через краудфандінгову платформу Kickstarter. При мінімально необхідній сумі в 18 тисяч доларів їм вдалося отримати від користувачів ресурсу більше 21 тисячі. Жертводавцями проекту стали 219 осіб.