Facebook запроваджує нові правила конфіденційності. Фото з архіву "Сегодня"
З 1 січня 2015 набувають чинності нові правила користування Facebook, про що соцмережа вже оповіщає своїх користувачів. Відповідно до змін, Facebook зможе передавати третій стороні будь-яку інформацію про користувача без його дозволу і на свій розсуд. Користувач негласно погоджується з цими правилами, якщо продовжує користуватися соціальною мережею після 1 січня, пише ЛІГАБізнесІнформ.
"Використовуючи наші сервіси після 1 січня, ви погоджуєтеся з нашими оновленими умовами використання, політикою даних і політикою щодо файлів cookie, а також з переглядом реклами на підставі додатків і сайтів, які ви використовуєте", – зазначили представники соцмережі..
Дані користувачів компанія зможе передавати рекламним службам, аналітичним компаніям, операторам зв'язку і іншим постачальникам послуг для Facebook. Також соцмережа залишає за собою право передавати цю інформацію своїм партнерам – власникам інтернет-сайтів і додатків для мобільних пристроїв, а також компаніям, чиї товари або послуги набувають користувачі соцмережі.
Соцмережа обіцяє, що надасть дані партнерам по рекламі або клієнтам тільки після того, як видалить з них ім'я користувача або будь-яку інформацію про нього, за якою його можна ідентифікувати. Винятком може стати передача інформації користувача держорганам, якщо соцмережа визнає їх запит юридично обґрунтованим.