Дакота Джонсон знялася для нового аромату Gucci

20 липня 2017, 06:14
Алессандро Мікеле представив химерну кампанію присвячену новому аромату Gucci Bloom

<p>Дакота Джонсон в &laquo;райській&raquo; кампанії, присвяченій новому аромату Gucci</p>

Реклама

Італійський будинок моди Gucci на чолі з креативним директором Алессандро Мікеле представив своє нове творіння – аромат Gucci Bloom від Gucci. Слідом за новинкою світ побачила і квіткова кампанія за участю шанувальниці бренду Дакоти Джонсон, Харі Нефа, Петри Колінз і самого маестро – Алессандро Мікеле, – пише Woman.ua.

Незважаючи на те, що в кадрі присутня величезна кількість квітів, локацією для зйомки стало місце біля входу в метро на Таймс-сквер. Квітковий сад був висаджений знаменитим флористом Еріком Бутерборгом, який організував постачання квітів з усього світу. По закінченню знімального процесу сад був відкритий для громадськості і кожен бажаючий міг забрати вподобану квіточку додому.

Ідея помістити квітучий сад в центрі мегаполісу прийшла в голову самому Мікеле. "Що було б, якщо маленька дівчинка прийшла в сад своєї літньої тітки, в якому ростуть овочі та цвітуть квіти, а сам сад опиниться в центрі великого міста" – прокоментував дизайнер.

Реклама