Що робити, якщо оператор мобільного зв'язку без вашого бажання змінив вам тариф

28 січня 2016, 07:30
Якщо ви зареєстровані, скаржтеся

Умови. Якщо ви зареєстровані, тарифи на зв'язок не міняються.

"У мене в оператора мобільного зв'язку був тариф" Класичний ". Я отримала попередження про зміну тарифу на абонплату. Наскільки законні дії компанії, і чи можемо ми щось зробити в цій ситуації?" – Ксенія Ч., м.Київ.

Відповідає Тетяна Коновал, юрист ТОВ "Марченко і партнери":

Реклама

"19.06.2015 р були внесені зміни до Рішення Національної Комісії з питань регулювання зв'язку України від 11.08.2011 р №393" Про затвердження Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі "(далі – Порядок №393). Отже, п. 2.9 Порядку №393 встановлено, що при реєстрації абонента у оператора, провайдера телекомунікацій забороняється без згоди абонента змінювати умови укладеного між ними договору про надання телекомунікаційних послуг, у тому числі – змінювати умови надання телекомунікаційних послуг, скорочувати або змінювати їх перелік, тарифи, тарифні плани на послуги, умови і порядок оплати послуг, перетворювати кошти, внесені на особовий рахунок абонента, в бонуси, бали тощо. Таким чином, якщо ви належним чином зареєстровані в оператора мобільного зв'язку (подавали письмову заяву про реєстрацію із зазначенням своїх даних), оператор не має права змінювати тарифний план.

Крім того, навіть без реєстрації пунктом 59 Правил передбачено, що оператор, провайдер у разі зміни тарифів, тарифних планів, які він встановлює самостійно, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх зміни зобов'язаний оприлюднити змінені тарифи і тарифні плани в засобах масової інформації та/або на своєму веб-сайті (при його наявності) і обов'язково повідомити абоненту про зміну тарифів, тарифних планів на послуги.

Державний нагляд за ринком телекомунікацій здійснює Національна комісія у сфері зв'язку та інформатизації. У разі незаконних дій з боку оператора споживач повинен звертатися в НКРЗІ з відповідною письмовою скаргою, в якій потрібно викласти суть неправомірних дій оператора".