Читаємо мову жестів: Кіркоров надягає маску, у Дорна – комплекси, а Кароль шукає опору

14 жовтня 2014, 10:00
Психотерапевт Яніна Даниш проаналізувала руху українських і російських зірок під час їх виступів на сцені

Придивляємося до наших зірок.

Мова тіла іноді може розповісти про особистість куди більше, ніж її слова . Під час бесіди чоловік може запросто говорити неправду , але жести й міміка ніколи не збрешуть , якщо тільки їх спеціально не контролювати . Психотерапевт , член Європейського союзу психотерапевтів Яніна Даниш на наше прохання проаналізувала руху українських і російських зірок під час їх виступів на сцені. Правда , попередила , що оскільки наші " клієнти " – відомі артисти , їх жести не можна сприймати однозначно : цілком можливо , співаки і співачки просто вдало вжилися в образи і всього лише грають придумані ними самими або продюсерами ролі. "Хоча саме в деталях – прищуре очей , нахилі плеча і повороті голови, і проявляється істина " , – каже Даниш .

ОРБАКАЙТЕ: впевнена в своєму тілі і силах

"Рука на лівому стегні – це чітке усвідомлення співачкою того , що її тіло жіночне . Також вся опора знаходиться на лівій нозі , а це означає , що Христина , як жінка , впевнена в своїх силах. Вільна права рука , відкрита пахва говорять про те , що їй легко поєднувати в собі і чоловічі якості ( працьовитість , активність) . При цьому права нога її зігнута , так що вона тільки робить щось як чоловік , але аж ніяк не приймає чоловіче начало в собі . Судячи по комплексу її жестів , можна зробити висновок , що у Христини абсолютний баланс чоловічого та жіночого начал. Відрита в небо долоню демонструє , що вона самостійна . А цей помах можна інтерпретувати так : " У мене все гаразд , і за мене не варто турбуватися " . Відстовбурчений великий палець – це свідчення зв'язку з думками , схильності до творчості " .

Реклама

КАРОЛЬ відчуває близькість душ

" Оголені плечі символізують те , що Тіна хоче бути оголеною не тільки тілом , а й душею . Стійка на одній нозі і тим більше на такому високому каблуці говорить про те , що їй не вистачає опори , вона шукає зв'язку з небом . Бажання стати вище демонструє те , що вона ніби хоче вискочити з свого тіла , мовляв , Господи , забери мене вже звідси , я так втомилася і хочу до тебе . Пальці на мікрофоні і закриті очі можуть означати , що вона в момент виконання пісні розкриває таємниці , начебто нашіптує їх. Стислі пальці також символізують зібраність і усвідомлення своїх переживань . А то , як Тіна тримає мікрофон , свідчить про її духовної близькості з якимось значущим для неї людиною – або з власним батьком , або з якимось чоловіком , або з Богом. Близькість з ним на рівні прояву себе , вище навіть близькості серця – на рівні душ " .

ЛОРАК боїться, що її назвуть зарозумілою

" На цій фотографії співачка нагадує мені дівчинку років п'яти . Розслаблена спина і виставлені вперед плечі говорять про таку собі невпевненості в собі , в своїх силах. Надмірно відкритий рот – немов крик душі маленької дитини . Відчувається , що їй недостатньо дали любові в дитинстві. Ані дуже щира на цій фотографії, і розкриті руки говорять про прохання прийняти її такою , яка вона є. Відкрита грудна клітка свідчить про те , що вона завжди все робить по максимуму і ні в якому разі не хоче " випендритися " , щоб її не назвали зарозумілою " .

Реклама

ЛОБОДА: тягнеться до жіночого


" Судячи з усього, це постановочне рух – видно , що Світлані незручно тримати руки в такому положенні , адже пахви – місце , яке люди рідко демонструють. Складки над губами говорять про невелику печаль , яка тривожить на даний момент співачку . А область носа , яка відповідає за наше его , може символізувати те , що Лобода перебуває в підпорядкуванні у когось , добровільно жертвує собою заради високих цілей. Прикрита маківка ( частина голови , що відповідає за зв'язок з Богом ) може свідчити , що заради когось із людей вона готова "прикрити " цю зв'язок з вищими силами , щоб не відчувати неприємних відчуттів або просить не судити її суворо. Права рука тримає ліву – це говорить про те , що вона всіляко тягнеться до всього жіночої ( ліва сторона тіла відображає жіноче начало , права – чоловіче) " .

Реклама

КІРКОРОВ: надягає маску

"Судячи з жестам Кіркорова , він хоче розширити плечі і заявити про себе , мовляв , подивіться на мене , я тут король . Про це свідчить і вказівні пальці , спрямовані на себе , коханого . Але вираз обличчя , стислість у області шиї говорять про протилежне, а саме – про невпевненість у собі. Він носить придуману маску сильної людини , а насправді відчуває нерішучість у своїх вчинках і словах. Дивлячись на  пальчики артиста, що недбало стирчать , можна зробити припущення , що він боїться бути відкинутим " .

СКРИПКА: готовий жертвувати собою



" Посмішка і положення тіла свідчить , що у Олега начебто все добре , він веселий добряк . Але насправді співак відчуває і біль , і безсилля перед обставинами . Для таких людей звичний стан – пожертвувати собою заради когось. По східній філософії руки у формі алмазу на рівні грудей говорять про любов в серці і управлінні своїм его . Хоча в реальному житті йому , думаю , не вистачає глибинної близькості – саме це він і компенсує любов'ю до сцени , своїм глядачам " .

ШНУРОВ: любить давати напуття

" Спрямовані по діагоналі пальці ( не так на людей) як би говорять : " Зверніть увагу вгору , на небо , і на те , що я вам зараз говорю " . Таке враження , що він хоче і любить давати напуття . Коли людина замкнутий у собі , його руки розташовані близько до тіла. Тут же ми бачимо , що руки Шнурова немов вилітають з тіла. Він дуже хоче бути почутим , сказати : " Мої думки дуже важливі для вас " . Годинник музиканта знаходяться на лівій руці , циферблатом вниз , звідси можна припустити , що для нього час втратив глибокий зміст. Він розуміє , що наша епоха тлінна . Також Сергій торкається великим пальцем до середнього , а це мудра неба (термін в йозі ) , коли думки пов'язані з вищими силами" .

СУКАЧОВ: соромиться бажань

" Схрещені ноги можуть означати , що людина хоче максимально закритися від навколишнього світу , від публіки . Нога , відставлена трохи вбік і що дає опору , каже: " Я ніби як відчуваю сексуальний потяг , але боюся його сповна проявити " .

Також на цій фотографії кидається в очі яскрава рука . Ця рука означає аж ніяк не відкритість , а здатність і бажання захистити самого себе . Можливо , в дитинстві співака часто лаяв батько , і Гарику постійно доводилося доводити , що він чоловік. Перемінанія з ноги на ногу під час виступу на сцені може бути проекцією з життя , а значить , Сукачов часто відчуває невпевненість , ховаючись за маскою розв'язного рокера " .

ДЖАМАЛА: прив'язана до матері

" Співачка сидить під час виступу , тому можна припустити , що їй не вистачає опори ззаду , а це свідчить про велику прихильності до матері . Якщо аналізувати схрещені руки , то цілком можливо , Джамалі властиво часто звинувачувати себе в чомусь , часом навіть безпідставне. Спрямовані один до одного коліна можуть свідчити про те , що співачка приховує свою жіночність , вона боїться осуду і тяжіє до стабільності і вкоріненості . Рука на рівні серця – знак відкритості і щирості. Опущена голова і при цьому закриті очі означають , що вона упокорюється з усім , що відбувається навколо , хоч абсолютно і не згодна з дійсністю " .

ДОРН: незадоволений собою

" Дивлячись на його окуляри і завчені рухи , можу припустити , що він часто носить маски . Притиснуті до тіла руки , відведені назад лікті можуть говорити про те , що Іван не відчуває в своєму тілі комфорту , а вираз зневаги на обличчі співака можна витлумачити як те, що він не приймає своє чоловіче начало. Дивлячись на те , як він тримає мікрофон ( практично готовий його відкинути ) , можна припустити , що Іван не задоволений собою як чоловіком . Але стверджувати напевно не можна – цілком імовірно , це всього лише сценічна маска " .

МЕЛАДЗЕ боготворить жінок

" Кирпата з лівого боку губа говорить про те , що він до всього ставиться з деяким сумнівом . Валерій впевнено тримає мікрофон лівою рукою – значить , жіноча частина його підсвідомості розвинена добре . Якщо говорити про плечах , знову – таки ліва частина ( тобто жіноча) піднята більше , ніж права. Звідси можна припустити , що на жінок він дивиться знизу , звеличує їх , немов богинь " .

ВАЙКУЛЕ: відчуває своє тіло

" Лайма Вайкуле стосується руками мікрофона на рівні трохи нижче пояса , а це може свідчити , що вона сповна відчуває свою сексуальність. Вона – людина, яка достатньо знає своє тіло. Відкритий рот може символізувати про готовність отримувати задоволення. Також можна помітити , що такий вираз обличчя більше властиво підліткам , так що можна припустити , що вона аж ніяк не відчуває свого віку , у неї здорове ставлення до життя. Якщо говорити про плечах , то вони злегка приховані, а це може означати , що співачка почуває легке сором за те , що вона робить. Це сором , швидше за все , знову – таки підліткове . Ймовірність того , що це постановочна поза, дуже мала – грайливе стан особи повноцінно відповідає тілу " .