Бренд H&M створив колекцію зі старих речей клієнтів

28 вересня 2017, 13:40
Нова капсульна лінійка включає лише шість предметів одягу

Нова колекція H&M вийде 5 жовтня Фото: hm.com

У квітні минулого року шведський бренд H&M запустив акцію World Recycle Week. Ритейл-гігант протягом тижня брав в своїх магазинах по всьому світу поношений одяг клієнтів.

Реклама

Фото: hm.com

Амбасадором H&M з ініціативи World Recycle Week стала британська співачка M.I.A. Ставши на бік охорони навколишнього середовища, вона випустила новий кліп під назвою Rewear It. В результаті компанії вдалося зібрати цілу тонну старих речей, які згодом були перероблені на текстиль для нової колекції.

Реклама

Фото: hm.com

Еко-лінійка Close The Loop Denim налічує всього шість одиниць. До цього списку входять: три моделі джинсів, комбінезон, куртка і спідниця. У продаж нова колекція надійде 5 жовтня.

Реклама

Фото: hm.com

Нагадаємо, що до акцій зі збору старих речей H&M приступили ще 2013 року. Мета шведського бренду полягає в тому, щоб зібрати два мільйони фунтів поношеного одягу до кінця цього року. А до 2030 року всі вироби H&M вироблятимуться з міцніших або перероблених матеріалів, заявляють в компанії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ