Б'є рекорди: в Call of Duty Warzone нарахували 30 мільйонів геймерів

23 березня 2020, 14:31
Call of Duty: Warzone з режимом "королівська битва" обійшов свого головного конкурента Apex Legends всього за 10 днів

Успіх командного шутера Warzone визначили три фактори

З моменту виходу Call of Duty: Warzone пройшов всього тиждень, але ця гра вже створила серйозну конкуренцію іншим проектам в жанрі "королівська битва": Fortnite і Apex Legends. Activision оголосила, що в їхньому новому режимі за перший тиждень нарахували більше 30 мільйонів гравців. Успіх проекту визначили відразу три чинники – карантин в результаті коронавірусу, а також ідеально вивірена формула геймплея і безкоштовна модель поширення. (Доскрольте новину до кінця, щоб подивитися трейлер гри).

Проте, Activision серйозно побоювалася, коли вперше оголосила про свій погляд на жанр Battle Royale з Call of Duty: Warzone. Справа в тому, що ринок відеоігор і без того перенасичений подібними іграми. Успіх Apex Legends, Fortnite і PUBG міг просто "поховати" Warzone. Однак результат показав зворотне – повний успіх.

Реклама

Читайте також:

Безкоштовний шутер Call of Duty: Warzone в перший же день день залучив понад 6 мільйонів гравців. Однак в перші дні був доступний лише командний режим, як в Apex Legends. Але пізніше було додано одиночний режим. У Warzone також є свої унікальні особливості, які виділяють її на тлі конкурентів: чудове відчуття стрільби, велетенська ігрова карта з пост-рідними радянськими будівлями, перенесення частини локацій від оригінальної Call of Duty Modern Warfare, зручне управління, стабільний мережевий код, невисокі системні вимоги, можливість відродитися після віртуальної смерті і режим "ГУЛАГ".

Дивіться також в сюжеті про те, як збагатитися граючи в комп'ютерні ігри:

Реклама

Зараз середньодобовие зростання користувачів знизилося на 50% в порівнянні з першим днем, але цього і слід було очікувати. У будь-якому випадку 30 мільйонів – як і раніше вражаюче число. Такої кількості аудиторії Apex Legends досягли за перші чотири тижні.

Читайте також:

Реклама

Наступний на черзі конкурент Warzone – Fortnite. Станом на березень 2019 року, Epic повідомили, що у них є більше 250 мільйонів активних Fortnite гравців. Проте, Warzone поки молода і, незважаючи на деякі недоліки, в неї весело грати. Схоже, вона міцно займають свою нішу.

Нагадаємо, що раніше ми робили огляд Doom Eternal, як головного претендента на гру 2020 року. Також недавно Rockstar готувалася до анонсу Grand Theft Auto 6.