Бен Аффлек: "Щоб красиво битися тренувався по 5 годин"

26 жовтня 2016, 17:00
Актор розповів, чому погодився зіграти аутиста-вбивцю

44-річний актор. Вважає, що знаходиться зараз на самому піку своєї кар'єри. Фото: AFP

Володар "Оскара" ("Бетмен проти Супермена") в ексклюзивному інтерв'ю "Сегодня" розповів про нову роботу, чому погодився зіграти аутиста-вбивцю, про свою "небезпечну" партнерку і ремісників в кіно.

В український прокат виходить кримінальний трилер "Аудитор", головну роль в якому зіграв останній американський Бетмен – двічі володар "Оскара" Бен Аффлек. 44-річний актор зміг викроїти час у своєму щільному графіку, щоб розповісти нам про свою нову роботу.

Реклама

- Пане Аффлек, чим привернув вас цей проект?

- Фільм дуже здивував мене тим, що виявився набагато розумнішим і дорослішим, ніж я спочатку думав. Сценарій був деталізований, персонажі – глибокі, а їх розвиток йшов по висхідній. Я люблю фільми з несподіваним кінцем. І тут, читаючи сценарій, я думав, що вже все розгадав, і точно знаю, яким буде фінал. Але ні – нічого я не відгадав! Фінал виявився зовсім іншим. Спочатку здавалося, що це звичайний фільм, але він виявився куди більш багаторівневим. Це картина про те, що, намагаючись робити все для захисту своїх дітей, ми можемо в результаті завдати шкоди їхньому здоров'ю. Батько мого героя з самого дитинства нищить його дуже жорсткими тренуваннями, щоб загартувати його, зробити так, щоб світ не міг заподіяти йому зла. Але цим тільки відштовхує сина і загострює проблему.

- Ваш персонаж – Крістіан Вольф. Розкажіть про нього.

Реклама

- Крістіан – аутист. І в першу чергу мене вразило, наскільки він схожий на звичайну людину, а не його відмінності. Адже аутизм – це мільйони різних особливостей, і те, що одні називають обмеженими можливостями, інші – незвичайними здібностями. Саме ці особливості Крістіана ставлять його перед випробуваннями, які необхідно пройти, щоб пробитися в житті. І що цікаво: хоча він бореться з тим, що відрізняє його від інших людей, десь глибоко всередині він дуже схожий на них. Він хоче бути щасливим, хоче любові, хоче дружби. Звичайно, є дрібниці, які виводять його з себе, але у кого їх немає? У нього, як і у всіх людей, є мета в житті, якої вона хоче досягти. Просто він інакше визначає для себе всі ці речі.

- Критики називають цей фільм пазлом і головоломкою. Що ви можете сказати про історію, в яку потрапляє Крістіан по ходу сюжету?

- Спочатку ми не розуміємо, хто він і чим займається. Щоб не видати деталі сюжету, скажу тільки, що протягом фільму ми дізнаємося, що він дуже вишуканий людина і здатний творити дуже екстраординарні речі. Морально і етично він живе в так званій сірій зоні. Але його особистий моральний кодекс дозволяє йому робити лише те, у що вірить і що вважає правильним. Навіть якщо це розходиться з законодавством США. Він – хтось на зразок Робін Гуда. Але не того хлопця, що з луком, стрілами і гульфиком, а сучасного. Я давно хотів зіграти такого героя. Він співпрацює з найнебезпечнішими людьми в світі, щоб на виручені гроші зробити щось хороше. Він присвятив цьому все життя, але одного разу, взявшись за нову роботу, він знайомиться з людиною, яка стає йому небайдужою. І саме знайомство з Крістіаном ставить життя цієї дівчини під загрозу. Так що Крістіану нічого іншого не залишається, крім як діяти так, як ніколи раніше. І розраховувати тільки на армійську підготовку, якій піддавав його батько.

Реклама

- Для ролей у фільмах вам часто доводиться тренуватися. Ось, для "Аудитора" ви навчилися мистецтву боротьби сілат...

- Це було дуже цікаво. Сілат – це мистецтво боротьби, яке нечасто зустрінеш в кіно, так що бійки у фільмі виглядають дуже свіжо і по-новому. І, на відміну від Бетмена, я не міг в цьому фільмі носити маску (сміється), так що довелося робити багато трюків самому. Для цього я тренувався по 5 годин щодня! Також чимало часу я провів, вивчаючи хореографію боїв, щоб бути готовим до фільму. Це було дуже складно і виснажливо, але виглядало дуже елегантно і красиво.

- Як вам було працювати з Анною Кендрік (у нас цю актрису добре знають за фільмом "Мені б в небо"), яка грає роль іншого аудитора, Дану Каммінгс?

- Анна – це людина, яка привносить неймовірну енергію, автентичність і чесність в кожну сцену, в якій грає. Вона дуже талановита як актриса. Здається, що вона не знає, як фальшивити, так що Анна – як лакмусовий папірець, який показує, чи вдалася сцена. Тобі може подобатися грати ту чи іншу сцену, але коли поруч Анна – ти відразу розумієш, якщо щось пішло не так. До цього проекту я захоплювався Анною і дуже сподівався колись попрацювати з нею. Так що я дуже зрадів, коли вона приєдналася до проекту. Єдине, що мене хвилювало – це те, що я можу потрапити в стрічку її "Твіттера" (сміється). А вона на язичок дуже гостра – небезпечна дівчина!

- Знімальним процесом керував Гевін О'Коннор. Як вам працювалося з ним, яким режисером він себе показав?

- З Гевіном чудово разом працювати. Це людина, яка дуже хвилюється за те, що робить, і дуже хоче, щоб актори показали у фільмі все, на що здатні. Тому він створює таку атмосферу, в якій всім акторам дуже комфортно. Також йому вдається бути справжнім лідером, що для режисера дуже важливо. Коли я буду знімати свій наступний фільм, то запозичу деякі його якості (сміється). Крім того, він дуже чесний і чутливий до потреб інших. Немає такого завдання, за яке б він не взявся, якщо він впевнений, що воно піде на користь фільму. Він дуже розумний і емпатичний, і працює над фільмом більш наполегливо, ніж будь-хто інший. І яка б у вас не була ідея, він її обов'язково вислухає, навіть якщо це найгірша ідея в світі. Він дуже терпляча людина. Мені дуже сподобалося з ним працювати. Крім того, він дуже натхнений режисер. Він неймовірно близько до серця приймає свою роботу, переживає за все-все, що стосується знімального процесу, тому завжди створює щось цікаве і свіже. І це реально круто – він не ремісник, він – професіонал. Нині це рідкість.

Досьє на "Аудитора"

Для офісного світу Крістіан Вульф (його грає Бен Аффлек) – бухгалтер, якого варто боятися. Його математичний талант укупі з маніакальним педантизмом не залишають жодного шансу тим, хто вирішить змагатися з ним в фінансових питаннях. Для світу криміналу – це кілер-перфекціоніст, у якого не буває проколів. Подвійне життя для людини, що прораховує до дрібниць все і вся, – лише велика математична таблиця, де потрібно слідувати правилам. Але навіть в таких ідеальних схемах є місце випадковій похибці. Картину зняв режисер Гевін О'Коннор, добре відомий у нас за фільмами "Воїн" з Томом Гарді (номінація на "Оскар") і "Джейн бере рушницю" з Наталі Портман. Сценарій написав Білл Дюбок – автор "Судді" з Робертом Дауні-мол. Бюджет картини – $ 44 млн. На сьогоднішній день вона вже зібрала в світовому прокаті $ 64 млн.