Facebook ризикує збідніти вполовину через Apple

28 серпня 2020, 08:11
Доходи Facebook від реклами на мобільних пристроях iPhone і iPad під управлінням iOS 14 можуть впасти більш ніж на 50%

Facebook Audience Network / Фото: Unsplash

Платформа Facebook Audience Network ризикує втратити величезні гроші внаслідок нової політики конфіденційності Apple, яка з'являться в iOS 14. Facebook попереджає розробників своїх додатків про можливе різке скорочення доходів від реклами. Цифри можуть досягати катастрофічних 50%.

Більш того, титану соціальних мереж загрожує ще більша втрата доходів, якщо він вчасно не виправить платформу так, щоб вона відповідала правилам iOS 14. Проблема полягає в тому, що нова версія мобільної операційної системи видаляє можливість персоналізації реклами в додатках під виглядом заборони на стеження за користувачами.

Реклама

Дивіться також в сюжеті про те, які дивні публікації в Facebook роблять президенти:

Apple попередила про серйозні зміни політики конфіденційності iOS 14 ще в червні 2020 року на Всесвітній конференції розробників. Одна з нових функцій безпеки мобільної операційної системи – підвищення прозорості особистої інформації. Розробники повинні будуть не тільки показати користувачам, як вони збирають, використовують і діляться особистою інформацією, а й самі додатки повинні будуть запитувати дозвіл на очистку цих даних. У користувача тепер буде вибір – ділитися цією інформацією з додатком чи ні.

Реклама

Нова опція в iOS 14, яка заблокує стеження за користувачами

Згідно заяви Facebook, падіння на 50% – це груба оцінка. Насправді вплив може бути набагато більш значним. Гігант соціальних мереж заявляє, що він працює над пошуком "короткострокових і довгострокових" заходів проти змін, включаючи випуск нових пакетів Audience Network і Facebook SDK до того, як Apple випустить iOS 14.

В iOS 14 при запуску кожної програми можна буде вирішувати, ділитися своєю інформацією з ним чи ні

Реклама

Facebook попереджає, що iOS 14 може зробити Audience Network просто неефективною, тому компанія, ймовірно, не буде пропонувати її в майбутньому. Тим часом, невелике число користувачів все ж погоджується на збір даних, однак вони будуть бачити менш релевантну рекламу, що вдарить по вартості подібних оголошень.

Нагадаємо, що раніше Facebook обіцяв примусово перевести всіх користувачів на новий дизайн у вересні. В той же час в Україні запрацював сервіс Facebook Pay.