94 актора і 11 локацій: Макс Барських презентував наймасштабніший кліп в своїй кар'єрі

5 квітня 2018, 10:30
Нинішній рік для 28 річного музиканта ювілейний

Макс Барських. Фото: Саша Острогляд

Ексклюзивне прослуховування треку відбулося одночасно на всіх топових радіостанціях країн СНД: України, Росії, Білорусі, Казахстану, Латвії, Литви, Естонії та багатьох інших. Кислотно-лимонна лихоманка також заполонила ефіри провідних музичних телеканалів ближнього зарубіжжя та Східної Європи.

Нова робота Макса Барських кардинально змінює стиль і звучання його музики. Змін зазнало не лише смислове навантаження треку. У пошуках нового поп-звучання автор сміливо експериментує із саундом, змішуючи Edm, future bass і hip hop, в результаті чого утворився "кислотний" денс.

Реклама

"Сделай громче" – танцювальний маніфест, в якому закладена концепція сучасної реальності. Новий трек Барських адресований тим, хто мріє і не боїться круто повернути своє життя на 180 градусів, закликаючи свого слухача йти назустріч до себе, не озираючись на думки.

"В "Сделай громче" я співаю про людину, яка за покликом серця починає новий шлях, відкриває нові країни, не боячись бути в них непоміченою і непотрібною. Цей персонаж дуже близький мені: за 28 років я не раз робив відчайдушні вчинки, які кардинально міняли мій шлях і якість життя... І на кожних витках цих змін я відчував себе впевненіше. І тому завдяки своїй музиці я хочу поділитися зі своїм слухачем одним простим секретом – якщо слухаєш своє серце, завжди знаєш, якою дорогою йти..." – Розповідає Барських.

Макс Барських
Фото: Таню Муіньо

Одночасно з офіційним релізом треку артист представив і новий кліп, режисером якого виступив продюсер Макса Алан Бадоєв. У цифрах нова відеоробота співака виглядає наступним чином: 4 знімальних дні, 11 локацій, 94 актора і 48 осіб знімальної групи, 6 образів, більше 100 костюмів, 12 танцювальних сцен, 4 місяці підготовки... На сьогоднішній день це наймасштабніше і концептуальне відео, яке коли-небудь створював тандем Бадоєв-Барських.

Реклама

"Я вирішив створити історію, в якій персонаж Макса – це Ангол Господній. Він курирує душі тих, хто чує себе, а значить, чує підказки свого Ангела. Центральне місце дії кліпу – підземний світ метрополітену. Саме там проходять мільйони людей за добу. Хтось то з них приголомшений рутиною, а хтось слухає своє серце і вірить в мрії. Саме їх головний герой і веде до успіху", – розкриває концепцію кліпу Бадоєв.

Світовий старт цифрових продажів синглу намічений на 6 квітня. Відзначимо, що нинішній рік для 28 річного музиканта ювілейний: своє 10-річчя на сцені співак відзначить світовим туром, що включає більше 20 країн.

Реклама

Дивіться відео – все деталі життя Макса Барських.