7 речей, які заважають працювати продуктивно

17 лютого 2016, 04:05
Хватаючись за все і зразу, людина гірше концентрується і допускає більше помилок

Існує кілька факторів, що знижують продуктивність на роботі. Фото: nikolaev.nik.slando.ua

Навіть не думайте читати цю статтю на роботі, інакше ви зробите першу із семи помилок, які впливають на вашу продуктивність і перетворюють у закінченого прокрастинатора, пише likar.info.

1. Інтернет-серфінг

Реклама

Інтернет – джерело знань і натхнення, але постарайтеся не ставити йому зайвих питань під час роботи. Замість того, щоб негайно дізнатись, скільки серій у "Санта-Барбарі" (2137) або чим закінчилася третя індо-пакистанська війна (Пакистан зазнав поразки), записуйте всі питання в блокнот – буде, чим зайняти себе на дозвіллі.

2. Мультизадачність

Роботодавцям давно пора прибрати мультизадачність з обов'язкових якостей хорошого співробітника: хапаючись за все і зразу, людина гірше концентрується і допускає більше помилок. У січні в журналі The Guardian вийшла стаття з цікавим зауваженням Ерла Міллера, невролога з Массачусетського технологічного інституту: "Коли люди думають, що вони роблять декілька завдань одночасно, насправді вони просто дуже швидко переключаються з одного на інше. І кожне таке перемикання вимагає розумових витрат".

Реклама

3. Часта перевірка електронної пошти

Скільки разів ви перевіряєте пошту і особисті повідомлення в соціальних мережах? Так, нехай це не довго, але за оцінками консалтингової компанії McKinsey & Company, в середньому на таку діяльність людина витрачає більше 20% робочого тижня. Визначте для себе годинник перевірки листів (вранці, в обід і ввечері), і відключайте повідомлення, щоб не відволікатися на дрібниці.

4. Відкладання важливих завдань на вечір

Реклама

Багато людей вірять міфу, що для продуктивної роботи потрібно "розкочегаритися", виконавши багато другорядних завдань. Але залишаючи важливі справи на вечір, ви забуваєте про те, що увага, здатність сконцентруватися і прийняти правильне рішення знижуються через банальну втому. Плануйте відповідальні завдання на той час, коли будете максимально зібрано, бадьорі і енергійні.

5. Жорстке планування справ

Як би не закрутив вас вихор амбіцій і геніальних планів, не намагайтеся розписати кожну вільну хвилину. Життя повне несподіванок, деякі завдання вимагають більшої уваги і часу, а залежність від розкладу не тільки обмежує вас у маневрах, але і викликає сильний стрес, наслідки якого негайно позначаться на здоров'ї. Спробуйте розпланувати 4 години роботи, а решту залиште імпровізації.

6. Відсутність яких-небудь планів

Так, це така ж крайність, як і попередній пункт. Не маючи стратегії, ви будете хапатися за справи, що випадково виникають (їх завжди не вистачає), забувати про важливе, втрачати час і власні сили. Залишайтеся раціональними і послідовними, і тоді ніяка несподіванка не зможе вибити вас із колії.

7. Перфекціонізм

Перфекціонізм, як і все в цьому світі, гарний у міру. Щоб закінчити справу, на певному етапі ви повинні нарешті задовольнитися результатом, інакше нескінченні редагування і страх помилитися витягнуть з вас всі сили, мотивацію і бажання працювати. Умійте вчасно зупинятися і не вимагайте від себе неможливого: ніхто не досконалий.