ТОП 5 помилок при купівлі залізничних квитків в Інтернеті

4 июля 2017, 10:00

1. Неуважність

Саме ця помилка стоїть на першому місці, оскільки саме через неї виникає найбільше запитань і незадоволень клієнтів.

Реклама

Як вирішити: тричі перевіряти правильність дати поїздки, а також станції, які ви вводите. Уважно читайте назву полів: якщо зазначене поле "Станція відправлення" – мається на увазі станція, з якої ви будете їхати, а не перша станція відправлення потяга.

2. Тестування оплати

Деякі клієнти, вирішивши протестувати сайт, доводять справу до кінця: вводять дані карточки, а також смс-код від банка. Лише після цього вони розуміють, що тестування завершилось не просто вдало – а вони отримали непотрібний квиток і з картки списались гроші за цей квиток. Не робіть цю помилку. Не вводьте дані картки, оскільки 2+2 буде 4, а якщо ви введете дані картки і натисните "Оплатити", кошти у вас дійсно спишуться.

Реклама

3. ПІБ пасажира

Відповідь на це питання знаходиться в визначенні терміна "залізничний квиток". Залізничний квиток – це проїздний документ, який дає право на проїзд в потягах. Саме так, заповнюючи дані на сайті і оплачуючи квиток, ви оплачуєте документ, на якому будуть саме ті дані, які ви введете. Напевно, заповнюючи документ на купівлю/продаж квартири, ви б не хотіли, щоб в полі "Продавець квартири" було написано не Іванов Сергій, а Ivanov Serg? Так само і при купівлі квитка: заповнюйте ваше ПІБ з паспорта, на українській мові. 

4. Весілля  – це раз і на все життя!

Реклама

Цей пункт стоїть в ТОП відразу після пункта про ПІБ пасажира. Оскільки деякі пасажири, як правило, молодята, які замінили свій паспорт і прізвище, забувають вписувати своє нове прізвище, замість цього вписують попереднє. Дійсно, якщо є декілька граматичних помилок в ПІБ пасажира, провідник може пустити по цьому квитку. Але якщо замість Іванової Марини до потяга буде сідати Охрименко Марина, то провідник не пропустить.

5. Оплата пройшла, а квиток не придбався

Не будемо розбиратись, з чиєї вини це трапилось, а знайдемо шлях вирішити проблему.

Саме головне- не купуйте відразу новий квиток. Зв'яжіться з технічною підтримкою сайта і опишіть свою проблему. Після цього оператор порадить, що саме вам робити: чи купувати новий квиток, чи – де і як знайти вже оплачений квиток.

Слід зазначити, що найбільшу помилку роблять ті, хто ще не купує квитки онлайн, а їздить на вокзал, вистоюючи довжилезні черги.

Сподіваємось, що ці поради допоможуть вам зробити подорож ще більш легкою, чим вона є зараз!

Ознайомтесь з відео інструкцією, як купувати квитки онлайн, на сайті PROIZD.UA