Кримський міст можна відносити до групи ризику – експерт

Побудований Росією об'єкт вимагає спецзаходів з безпеки і експлуатації, але коли він впаде, поки незрозуміло

Міст через Керченську протоку, який звела Росія з території РФ в окупований Крим, є в більшій мірі політичним проектом Кремля, ніж міцною і безпечною інженерною спорудою.

Про це в коментарі сайту "Сегодня" розповів директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко, оцінюючи потенційні ризики і загрози руйнування об'єкта.

Реклама

"Питання з Кримським мостом досить складне, адже відомо, що там – вкрай складні метеорологічні умови. Там – інтенсивне судноплавство, і все це вимагає спеціальних заходів безпеки та експлуатації. Зрозуміло, що міст є більш політичним проектом, але те, що він вимагає особливих технічних умов експлуатації, зараз стане для всіх очевидним", – зазначив експерт.

Сергієнко додав, що російські інженери, які взялися за таке складне будівельне завдання, мали б прорахувати природний фактор, в тому числі, з урахуванням історії з руйнуванням моста через Керченську протоку в 1945 році. Тому, на його думку, не слід робити безпідставні прогнози щодо швидкого руйнування побудованого Росією об'єкта.

"Гадаю, що такого роду ризики конструктори закладали. Але це – дуже довгий міст, який вимагає на сьогоднішній день особливих умов експлуатації. Адже його довжина – не 500 метрів і не кілометр (довжина Кримського моста – 19 км. – Авт.). Безумовно, що цей міст можна віднести до умовної групи ризикованих об'єктів для експлуатації та безпеки людей. У нас на пострадянському просторі немає досвіду експлуатації таких довгих мостів. Наприклад, в Китаї, Північній Америці такі довгі мости є. Але, знову ж-таки, в цих випадках потрібно дивитися, які там кліматичні умови і які загрози. Може там – технічні загрози на першому місці, або природні фактори, наприклад, урагани і т.ін. Але зрозуміло, що там – зовсім інші умови експлуатації", – пояснив він.

Проте, за словами Сергієнка, у Києва на сьогоднішній день немає достатньої і достовірної інформації, щоб робити категоричні висновки і прогнози про небезпеку об'єкта, його нинішній технічний стан і прогнозувати, коли міст або його окремі конструкції заваляться.

Як повідомлялося 8 вересня штормом в акваторії Керченської протоки був зірваний з якоря плавкран, який знаходився на якірній стоянці. Екіпаж намагався взяти судно під контроль, щоб уникнути аварії, але штормовий вітер прибив засіб до Кримського мосту на ділянці між островом Коса Тузла і фарватером. Внаслідок плавкран врізався в опору 227 автодорожньої частини моста.

Реклама

Нагадаємо, побоювання з приводу того, що Керченський міст, урочисто відкритий особисто президентом Путіним, завалиться, не "відстоявши" свій покладений термін, є у російських вчених.

Також ми писали, що Україна оскаржила незаконне будівництво моста в суді. У Верховній Раді при цьому повідомили, що  Міжнародний суд до кінця 2018 року візьметься за Керченський міст. Також Європейський Союз розширив список санкцій, пов'язаний з анексією Криму Росією, а також будівництвом моста через Керченську протоку. 

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Реклама на segodnya.ua Реклама
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти