I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як почати харчуватися з користю? Відключити рекламу їжі в соцмережах- вчені

Зібратися з духом і перестати їсти фастфуд заважає... реклама шкідливої їжі. Вихід – переглянути свої звички, а також налаштування смартфона
Напівфабрикати, фастфуд і цукор в харчуванні замість овочів, фруктів, насіння і нежирного м`яса ведуть до метаболічного синдрому
Напівфабрикати, фастфуд і цукор в харчуванні замість овочів, фруктів, насіння і нежирного м`яса ведуть до метаболічного синдрому / Фото: Pexels

Вкотре збиралися повечеряти рибою і салатом, але дорогою з роботи купили картоплю-фрі з майонезом? Не дивно, якщо незадовго до цього ви переглядали свій інстаграм або тік-ток. Реклама шкідливих продуктів, фастфуду, особливо в соціальних мережах, диктує нашому мозку, які продукти вибирати і купувати. Особливо нестійка перед такою спокусою молодь: дослідження провели австралійські вчені, опублікувавши результати в медичному журналі Nutrients.

Невже наш вибір продуктів залежить від реклами, яку ми дивимося?

Дослідження підтверджує, що таки залежить. Вчені докопалися до того, що їжа з високим вмістом калорій і низьким вмістом поживних речовин – це одні з найбільш рекламованих продуктів на телебаченні і в інтернеті. Причому, інтернет-реклама фастфуду або різних снеків демотивує харчуватися здоровою їжею більше, ніж ТБ-реклама. Учасники експерименту відзначають, що намагаються перейти на здорове харчування. Але все, що потрапляє їм у стрічці – це в основному шкідливий для здоров'я фастфуд.

Реклама

Це дійсно заважає зберігати мотивацію і повертатися до нездорового варіанту їжі навинос. В результаті нездатність дотримуватися більш здорового харчування призводило до почуття провини і сорому, оскільки впоратися зі спокусою купити "швидку" їжу після демонстрації в стрічці чергових смажених курячих крилець або хот-дога було неможливо.

Що ж радять медики – відключити рекламу їжі?

На жаль, але більшість рекламних оголошень про їжу, які отримували учасники експерименту, присвячені фастфуду або службам доставки. І вони намагалися приховувати або не читати такі повідомлення, щоб не піддатися спокусі купити незапланований хот-дог або чіпси. Просто "пройти повз" чергового рекламного оголошення складно, якщо використовуються технології прихованої реклами, зазначають вчені.

Реклама

Аби не спокушатися рекламою фастфуду, можна відключити його рекламу в соцмережах
Аби не спокушатися рекламою фастфуду, можна відключити його рекламу в соцмережах

Коли справа доходить до реклами продуктів харчування в соціальних мережах, існує безліч повідомлень з використанням як прямих, так і непрямих форм переконання. І якщо більш дорослі люди не такі чутливі, то молодь дуже легко спокусити рекламою, яка апелює до прагнення задоволень (смаку), ціни і зручності.

Читайте також:

Реклама

Вихід – дійсно використовувати захисні заходи, такі як блокування, щоб уникнути прихованої реклами. А також більш розбірливо підходити до того, що ви гуглити в інтернеті. І непогано було б переглянути свої підписки: якщо серед них мало або зовсім немає пабліків про здорове харчування, корисні продукти, вітаміни, активності – то саме час на них підписатися. А щоб мотивувати себе перейти на здорове харчування, можна об'єднуватися з однодумцями, вступати в інтернет-спільноти, де ділитися рецептами здорової їжі і своїми успіхами.

Нагадаємо, що ми раніше писали, чому люди так люблять хот-доги.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти