Американська актриса Вупі Голдберг випустила лінійку одягу спільно з брендом Zappos. До неї увійшли светри з іронічними малюнками на різдвяну тематику.
Вупі Голдберг впевнена, що смішні і потворні светри – з Санта-Клаусами, імбирними чоловічками, ялинками і оленями – це чудовий спосіб об'єднувати сім'ї і посилювати атмосферу свят.
Актриса розповіла, що їй завжди подобалися такі пуловери: "Вони роблять мене щасливою". Вупі зізналася, що традиції "потворних" светрів в її родині не було, тому тепер Голдберг хоче її надолужити.
"Коли я була маленька, моя мама не одягала нас як сім'ю. Мені подобається ця ідея. Тому що це кітч. Коли Різдво було кітчем. Я думаю, потворні светри – це спосіб людей знайти зв'язок з часом, коли все було краще", – пояснила актриса.
Всього Голдберг придумала дванадцять варіантів принтів. Фірмові светри з суміші бавовни і акрилу вже продаються на сайті Zappos і коштують 89 доларів.
Нагадаємо, "потворні різдвяні светри" ("ugly Christmas sweaters") користуються великою популярністю на Заході. У США є навіть спеціальний День потворного різдвяного светра, який відзначають з 2011 року. Це свято передбачає строгий дрес-код – весь день, незалежно від обставин, всі, хто бере участь в ньому, повинні ходити в негарному светрі з різдвяною атрибутикою.
Раніше Вупі Голдберг поділилась страшними спогадами про свою роботу в похоронному бюро.