Головна Сьогодні

Український бренд провів диджитал-шоу з трьома моделями і застосунком, який змінює обличчя

Моделі змінили близько 20 штучно згенерованих облич

Український бренд KSENIASCHNAIDER представив диджитал-шоу, в якому брали участь всього три моделі. У показі було використано застосунок українських розробників Reface, що заміняє обличчя. У серпні 2020 року програма стала найпопулярнішою в розділі "Розваги" американського AppStore.

Показ нової колекції Ксенії та Антона Шнайдерів весна-літо – 2021 відбувся 15 жовтня. Для трьох моделей Reface згенерував близько 20 цифрових осіб неіснуючих людей. Це дало змогу організаторам не проводити кастинг.

Що стосується речей, то вони створювалися з використанням deadstock-тканини – зразків і обрізків із попередніх лінійок бренду. Денім-колекція представлена джинсами, спідницями, топами, худі та жакетами.

Нещодавно ми розповідали, що Louis Vuitton представив колаборацію з NBA.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти