Представники американської марки Tommy Hilfiger оголосили про запуск лінії одягу для людей з обмеженими можливостями. Колекція розрахована на тих, хто змушений пересуватися в інвалідних колясках, на милицях чи має протези.
У лінійку увійдуть 34 жіночих і 37 чоловічих моделей спортивного одягу. Для того, щоб речі було простіше знімати і одягати, дизайнери розробили спеціальні отвори для рук і ніг, а також застібки на липучці. Блискавки і гудзики для зручності людей з інвалідністю замінили магнітами.
Стиль і дизайн залишаться колишніми: в колекції представлений класичний для марки денім, а сам одяг виконана в характерній для Tommy Hilfiger червоно-білої-синій кольоровій гамі.
Нагадаємо, що в лютому 2016 року бренд випустив колекцію для дітей з обмеженими можливостями. Автором ідеї стала Мінді Шайер, глава компанії Runway of Dreams, яка спеціалізується на одязі для людей з інвалідністю. Підсумком цієї колаборації стала колекція для дівчаток і хлопчиків, куди увійшли джинси, футболки і сукні зі спеціальними застібками.
Нагадаємо, модель Доріс Чжон прославилась, незважаючи на генетичну патологію.