
Поки Bottega Veneta продає махрові халати для холодних вечорів за 16 тис. гривень, Tiffany & Co дивує новорічним адвент-календарем 2021-го року за 3 млн 900 тис. гривень. Про це повідомляє HYPEBEAST.
Адвент-календар помістили в дерев’яну коробку з білого дуба, яку виготовили в Нью-Йорку. Вона на перший погляд здається звичайною. Але після її відкриття, кожен змінює свою думку.
Бо всередині зображена картина в мініатюрі Equals Pi художника Жана-Мішеля Баскія. Вона слугує "дверима" до коштовних подарунків календаря, які окремо запаковані. Їх 24 штуки.


Картину також Tiffany & Co задіяв в нещодавній зйомці рекламної кампанії бренду, в якій взяли участь Beyonce та Jay-Z.

Бренд не розсекретив, які подарунки заховані всередині. Але 2019-го вони помістили в адвент-календар коштовності, які здивували любителів особливого. Серед них були сережки з 18-каратним золотом та потрійними краплями за 120 тис. гривень. Ймовірно, в 2021-му не обійшлося без прикрас з останніх колекцій за тисячі.

Нагадаємо, що адвент-календар використовують для відліку днів до Різдва. Його обожнюють у європейських країнах, тож часто купують в подарунок рідним. Основний задум календаря – датовані подарунки, які треба відкривати в конкретні дні (дату вказують на упаковці).
Нещодавно ми розповідали про колекцію шашок за 6 тис. доларів, які Saint Laurent випустили до Геловіну.