Марку Lacoste заснував легендарний французький тенісист Рене Лакост в 1933 році. З тих пір компанія спеціалізується на виробництві одягу , взуття , парфумерії , окулярів , годинників та різних виробів зі шкіри .
Напередодні 85 – річного ювілею дизайнери бренду вирішили зробити акцент на спортивній ретрокласиці . У новій колекції вони представили лаконічні , сучасні та вишукані речі на кожен день для чоловіків і жінок.
Фото: AFP
На подіумі можна було побачити розроблені Рене Лакостом тенісні поло L.12.12 , двобортні клубні піджаки з золотими гудзиками і светри для крикету . Дизайнери також включили в нову лінійку джинсів із завищеною талією , вітровки , спортивні топи з відкритими плечима і снікери .
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Про спортивне минуле творця бренду нагадували традиційні принти з крокодилами і тенісними м'ячами . Емблема у вигляді зеленого крокодильчика з'явилася в результаті парі Лакоста з капітаном збірної Франції з тенісу Аланом Муром . Він пообіцяв Рене крокодилову валізу , якщо той виграє матч у суперника – австралійця . Лакост зазнав поразки , але за зухвалий характер і завзятість на корті отримав прізвисько " алігатор " .
Нагадаємо, київське метро показали в рекламному ролику Lacoste.