Бренд H&M, довгоочікуваний магазин який нещодавно відкрився і в Києві, представив нову рекламну кампанію своєї еко-колекції під назвою Conscious Exclusive. Під час її створення фахівці бренду надихалися древніми гобеленами, а основним принтом став квітковий.
У колекцію, яку випала честь представляти топ-моделі Ліу Вень з Китаю, увійшли легкі сукні з органічного шовку. А також светри, штани та спідниці з оксамиту, зшиті з переробленого кашеміру й поліестеру.
За словами Сесілії Бранштейн, директора з питань сталого розвитку бренду, на створення перероблених тканин, зокрема оксамиту, було витрачено чимало сил і часу.
Нагадаємо, раніше британський модний Будинок Burberry оголосив про намір відмовитися від використання натурального хутра під час створення своїх нових колекцій.
Тоді як дизайнер Стела Маккартні представила нову модель кросівок під назвою Loop. Особливість цього взуття в тому, що її можливо повністю переробити.