За інформацією американського видання ELLE, Меган Маркл працює над власним б'юті-брендом.
Папараці помітили герцогиню Сассекську на вечері з Біллом Гаті і Грегом Ренкером, засновниками компанії Guthy-Renker, яка продає продукти безпосередньо споживачам через поштову розсилку і телемаркетинг. Саме вони допомагали Дженніфер Лопес і Сінді Кроуфорд запустити свої косметичні бренди.
Звичайно, про який напрям б'юті-індустрії йдеться, поки невідомо. Ні Меган, ні представники Guthy-Renker не робили офіційних заяв.
Однак ми вже з нетерпінням чекаємо, які лінійки випустить дружина принца Гарі: продукти з догляду за шкірою, волоссям чи декоративну косметику.
З огляду на те, що до заміжжя Меган дотримувалась виключно усвідомленого та екологічного підходу у виборі засобів, можна припустити, що бренд герцогині буде створений згідно з принципами стійкості.
Згідно з даними аналітиків, про зовнішність Меган і тому, як вона доглядає за собою було написано близько 88,5 мільйона статей. Також користувачі Мережі активно шукають макіяж герцогині та її секрети краси. Безсумнівно, нова ініціатива Маркл користуватиметься популярністю.
Читайте також:
- Помада Меган Маркл за 900 гривень, без якої не обійтися цієї осені
- 5 модних правил від іменинниці дня Меган Маркл
- Інтерв'ю Опри Вінфрі з Меган Маркл і принцом Гаррі номінували на Еммі