Головна Сьогодні
Актуально

Магазини косметики Mon Cheri в "Епіцентрі": від ексклюзивних брендів до фаворитів insta-блогерів

Про новий формат, зміни в асортименті та споживчі уподобання українців у виборі косметики та засобів по догляду розповідає директор напряму "Декор" компанії "Епіцентр К" Юлія Усата

У торговому центрі "Епіцентр" у Львові на Городоцькій відкрився оновлений магазин косметики мережі Mon Cheri.

Чому виникла необхідність змінити концепцію чинного формату Mon Cheri? У чому особливість нового формату порівняно з тим, що існував раніше?

Купувати в Mon Cheri має бути комфортно, легко та приємно. Разом із тим як мережа розвивалася, ми аналізували переваги клієнтів і звернули увагу, що частина цікавого покупцям асортименту залишається на полицях непоміченим. Зробили висновки і взялися за релонч.

В оновленому концепті наші покупці не загубляться у розмаїтті представленої продукції та брендів. Ми якісно змінили обладнання, зменшивши його висоту, розставили товари по секторам, розробили зручну навігацію, додали більше яскравої емоційної складової. Це дозволило абсолютно інакше візуально сприймати продукцію в магазині.

Директор напряму "Декор" компанії "Епіцентр К" Юлія Усата
Директор напряму "Декор" компанії "Епіцентр К" Юлія Усата

У чому особливості формату та дизайну магазина у Львові? Наступні магазини будуть відрізнятися?

У нашому новому магазині панує настрій грайливої француженки, яка може експериментувати і дозволяє собі бути різною. Ми відтворили атмосферу невеликого паризького бутика. Додали легкості та люксовості, яка надихає. За допомогою креативних фішок, які вигідно підсилюють продукт, зробили так, щоб вибирати і купувати у нас косметику та парфумерію було "смачно". Плануємо надалі розвивати концепцію у такому ж форматі.

Чи є плани у Mon Cheri виходити за межі мережі ТЦ "Епіцентр"?

Мережа Mon Cheri ще зовсім юна. Перший магазин відкрився у 2018 році в ТЦ "Епіцентр" у Києві (просп. Бандери, 11-А). Зараз мережа нараховує 12 магазинів. Виходити за межі "Епіцентру" поки не плануємо, хочемо спочатку відкрити бутики в усіх великих ТЦ "Епіцентр" в Україні. Найближчим часом очікується два відкриття – в ТЦ в Запоріжжі та Хмельницькому. Плануємо активно розвиватися онлайн.

Як змінився асортимент у зв'язку із новим концептом?

У наших перших магазинах переважала органіка. Зараз цей напрямок, як і раніше, дуже актуальний. Поступово вводимо більш складний асортимент: ексклюзивну продукцію від професійних салонних брендів, що розвивають лінійки засобів для самостійного догляду: детокс-коктейлі для тіла і багато іншого.

Ми створюємо власну концепцію мережі, яка цікава для українських клієнтів. Для європейців Mon Cheri – незвичайний формат. Там свої жорсткі стандарти: або люксова косметика, або мас-маркет. Ми ж зуміли об'єднати те і інше. І дали можливість нашим покупцям зробити вибір на користь вподобаного продукту.

Так хто все ж ваш покупець?

Обмежень за категоріями споживачів у нас немає. Це і молоді дівчата, і мами, і підлітки, і вимогливі клієнтки спа-салонів. І, зрозуміло, чоловіки. З огляду на цільову аудиторію ТЦ "Епіцентр", яка на 50% складається із представників сильної статі, це цілком логічно. Чоловікам треба швидко і все в одному місці: вони не люблять витрачати зайвий час на покупки. В оновленому магазині ми зробили спеціальний корнер для чоловіків, де представлені як класичні чоловічі бренди, так і косметика, яку сьогодні продають тільки в барбершопах: засоби по догляду за обличчям, вусами і бородою.

Зізнаюся, чоловіки – наша найулюбленіша категорія клієнтів, часто вони балують не тільки себе, але й своїх жінок.

Як ви вибираєте бренди, які будуть представлені на полицях магазину?

Сьогодні в Mon Cherі близько 7000 артикулів і ми постійно працюємо над оновленням асортименту. Ми відкриті до співпраці з новими брендами і компаніями, постійно шукаємо нових постачальників, успішно працюємо зі стартапами.

Через карантинні обмеження активно використовуємо для пошуку нових постачальників онлайн-канали. Зокрема, Інстаграм. Наприклад, через цю соцмережу ми вийшли на хлопців, які роблять відмінну органічну косметику із натуральних олій на Балі. Провели переговори – тепер цю продукцію можна ексклюзивно придбати у нас в мережі. Таких прикладів багато. Оскільки у відділі закупівель в основному жінки, багато з того, що зараз представлено у мережі, спочатку тестуємо на собі.

Існує міф, що з мережею складно працювати, але це не так. Ми дуже гнучкі і відкриті до нового. І це дуже серйозно відрізняє Mon Cheri від конкурентів, що вважають за краще йти "по накатаній". Бажаючи дати українським споживачам можливість спробувати якомога більше цікавих і креативних продуктів, лояльно ставимося до невеликих компаній і стартапів.

Ми пропонуємо не співпрацю, а співтворчість. Завдання мережі Mon Cheri – дати клієнтові класний вибір. І я впевнена, що саме така стратегія найбільш виграшна – і для нас, і для наших постачальників.

Як на продажі косметики вплинула пандемія?

З початком пандемії різко знизився попит на лінійку декоративної косметики, особливо на губну помаду. У розпал карантину продажі помади зменшилися до 70%. Під маскою помада не потрібна. Разом із цим, з часом відбулася трансформація: зараз ми спостерігаємо зростання продажів туші для вій і засобів для брів, також позитивну динаміку демонструє й сегмент косметики для обличчя. Українські жінки хочуть виглядати привабливо навіть у масці, роблячи акцент на очі. Останнім часом продажі помад теж виросли – лідирують стійкі матові помади.

Знаєте, вміння українських жінок виглядати прекрасно у будь-яких умовах дає нашій мережі натхнення, щоб розвиватися в цей непростий для бізнесу час.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти