Геловін 2021

Мастхеви осені

Декор для дому

Шоу "Маска"-2

Тести

Ціна - космос!

Як українські дизайнери підкорювали Нью-Йорк: щоденники Тижня моди

З 10 по 16 вересня в рамках Тижня моди в Нью-Йорку чотири українські бренди взяли участь в ексклюзивному шоурумі. Розповідаємо подробиці
Аліна Качоровська, Олена Рева, Тетяна Абрамова
Аліна Качоровська, Олена Рева, Тетяна Абрамова / Фото: пресслужба

В рамках Тижня моди в Нью-Йорку відбувся ексклюзивний шоурум, в якому були представлені чотири українські бренди. Ініціатива реалізована за підтримки "Українського модного альянсу".

Головна задача проекту – популяризація української модної індустрії на глобальному ринку. Таким чином організатори направили всі сили на збільшення експортних продажів для вітчизняних дизайнерів.

Реклама

/ Фото: пресслужба

Організатори

Альянс створено завдяки українському модному бренду 91Lab (компанія RITO) разом з партнерами:

  • Джен Сідарі, глобальною стратегинею індустрії моди та членкинею UYAVA Fashion Collaboration Platform (ГО "Платформа для колаборації індустрії моди").
  • Наталія Микольська, співзасновниця UYAVA Fashion Collaboration Platform.
  • програмою USAID "Конкурентоспроможна економіка України" (USAID КЕУ).

Тетяна Абрамова, власниця 91LAB
Тетяна Абрамова, власниця 91LAB / Фото: пресслужба

Реклама

Також проєкт підтримав Офіс з розвитку креативних індустрій при Міністерстві культури та інформаційної політики України.

Шоурум

В рамках шоурумі були представлені чотири українських бренди: 91Lab, Elena Reva, Foberini і Kachorovska. Дизайнери змогли привезти свої колекції до Нью-Йорку, щоб представити їх міжнародній пресі і байерам.

Шоурум українських брендів на Тижні моди в Нью-Йорку
Шоурум українських брендів на Тижні моди в Нью-Йорку / Фото: пресслужба

Реклама

/ Фото: пресслужба

Результати не змусили себе чекати. Джен Сідарі розповіла, що за час роботи шоурум відвідали величезна кількість байєрів. Професіонали індустрії були вражені кольоровою гамою колекцій, новим дизайном і українським стилем.

Джен Сідарі з гостею шоуруму
Джен Сідарі з гостею шоуруму / Фото: пресслужба

Джен підкреслила Cегодня Life:

Тож демонструючи українські модні бренди в Нью-Йорку, ми отримали хороший фідбек від ринку. Шоурум відвідали президенти, директори та керівники великих модних брендів, які знайомилися із колекціями. Вони були дуже і дуже вражені українською модою.

/ Фото: пресслужба

Перспективи

Для українських брендів ініціатива стала одним із значущих кроків в підкоренні глобального ринку. Особливо це важливо в період пандемії, який негативно позначився на продажах.

Корнер Elena Reva
Корнер Elena Reva / Фото: пресслужба

Дизайнер Олена Рева розповіла, що через локдаун і неможливість представити свої колекції офлайн, їй, як і багатьом, довелося перенести всі активності в онлайн.

Лукбук Elena Reva
Лукбук Elena Reva / Фото: пресслужба

Зараз же робота шоуруму у Нью-Йорку як раз дала можливість великим компаніям познайомитися вживу з творіннями українських дизайнерів.

До пандемії, кожен сезон ми брали участь в шоурумі в Парижі. Раніше, всі баєри світу прилітали на Тиждень моди, щоб відкрити нові імена. Щоразу це новий досвід, нові контакти і нові можливості "- прокоментувала Олена для Cегодня Life.

Раніше ми розповідали, як BEVZA показали колекцію з переробленого пластику у Нью Йорку

Реклама
Найважливіші та найцікавіші новини завжди під рукою
Life Сьогоднi в telegram-каналi Пiдпишись на RSS-канал Life Сьогоднi на Google News

Далі по темі

Реклама
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Нові кадри And Just Like That ... Як вам пара?
Опитування

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти