Найпопулярніший серіал Netflix "Гра в кальмара" не тільки підвищує успіх його акторів, як сталося з південнокорейською моделлю Хо Ен Чон. Але і приносить прибуток брендам.
Так, продажі білих сліпонів Vans після виходу серіалу виросли на 7800%. Завдяки тому, що герої серіалу носять в кадрі саме їх.
Аналітики помітили і підвищення попиту на зелені спортивні костюми. Згідно з даними платформи Lyst пошукові запити користувачів в Google на них виросли на 97%. А от шукати білі сліпони Vans люди стали на 145% більше.
Багатьом відомо, що бренди платять продюсерським компаніям за те, щоб їх продукція з'являлася у фільмах. Ми не раз помічали пачки чіпсів в руках героїв, знаменитий віскі, шикарні автомобілі і, звичайно, стильний одяг акторського складу.
Судячи з усього, маркетологи Vans отримають відмінну премію за свою роботу. А нам поки залишається взяти на замітку ще один образ до майбутнього Хеллоуїну.
До речі, купити в Україні білі сліпони Vans можна за 1599 гривень.
Читайте також:
- Бейонсе створила масивні кросівки для Adidas, що нагадують взуття космонавтів
- Reebok випустили екокроссовкі з перероблених подушок безпеки (фото)
- Тільки не це: Японський дизайнер створив гостроносі кросівки Nike (фото)