
Ірина Шейк, якій нещодавно виповнилося 36 років, стала обличчям італійського бренду сучасної моди Pinko. У гарячій фотосесії модель позує біля заправки та закусочної на кшталт американських фільмів 80-х, пише WWD.
У новій рекламній кампанії марки основна увага приділяється сумці Love Bag Click із круглим логотипом, прикрашеним двома крихітними птахами.

На шикарних знімках фотографа Бріанни Капоцці Шейк постає в образі другої шкіри з леопардовим принтом, а також у мінісукні з тваринним малюнком, прикрашеній паєтками та блискітками. Модель випромінює сексуальність, позуючи на тлі мінімалістичного пустельного краєвиду.

Ми вибрали Ірину, тому що вона змушує нас мріяти, і я вірю, що вона змусить мріяти наших клієнтів. Але це був не лише вибір, продиктований серцем: після кількох проведених нами досліджень відносин між брендом та поточними, а також потенційними клієнтами, ми виявили, що найкраща формула, яка визначає наших жінок "безстрашна краса", – сказав П'єтро Негра, засновник та головний виконавчий директор Pinko.


Більше знімків із нової фотосесії дивіться у галереї.
Також вам сподобається: названі найпопулярніші бренди 2021 року