I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Експертна думка: 10 лайфхаків для підприємців у світі моди

Як перетворити виробництво одягу на прибутковий бізнес: 10 лайфхаків для дизайнера-підприємця

За останні кілька років в Україні відбувся дизайнерський бум. Все більше з'являється одягу локального виробництва під власним брендом. Але далеко не всім вдається завоювати своє місце на фешн-ринку або знайти ту нішу, яка працювала б на результат. На прохання Сьогодні.Lifestyle міжнародний fashion-експерт і засновниця Gildehaus Сабріна Гільдехаус дала рекомендації, як почати свою справу талановитому дизайнеру одягу і перетворити виробництво одягу на прибутковий бізнес.


Досьє:

Реклама

Сабріна Гільдехаус – міжнародний fashion-експерт і засновниця компанії Gildehaus (партнера для брендів у сфері моди, краси і елементів декору для просування на європейські ринки). Більше 12 років роботи в модній індустрії та співпраця зі світовими брендами дозволили зібрати важливі знання та досвід для заснування своєї компанії. Раніше Сабріна була ТОП-менеджером таких компаній, як JOOP !, TOM TAILOR GROUP, ZALANDO SE. Сьогодні Гільдехаус вже працює з Valery Kovalska, AWT Bavaria, і продовжує працювати з ZALANDO SE.


Отже, 10 порад для початківців підприємців у світі моди від Сабріни Гільдехаус

Реклама

"Не так важливо, наскільки блискуче виглядає ваша ідея на папері, тому що для того, аби осилити шлях і досягти успіху, буде досить дотримуватися декількох базових правил ", – говорить Сабріна, спираючись на свій 12-річний досвід роботи у модній індустрії.

1.Чітке бачення майбутнього розвитку

Реклама

Починаючи розвиток свого бренду, переконайтеся в тому, що ви чітко розумієте, куди ви рухаєтеся і де будете через 5 років зі своєю компанією. Звучить тривіально, але повірте, багато компаній у своєму розвитку це упускають.

Бажано, щороку переглядати свої стратегічні плани на майбутнє, задаватися питанням повторно, виявилися ви там, де планували рік тому, і чи залишилися незмінними ваші 5-річні завдання. Але залишайтеся в міру гнучкими і відштовхуйтесь з вихідних можливостей вашої індустрії.

  • Не забудьте донести ваше бачення до ваших співробітників і партнерів – тільки з їхньою допомогою ви зможете досягнути своїх цілей.

2. Знайте свою цільову аудиторію "в обличчя"

Банальне правило, зневагою якого славляться багато брендів. Найбільша помилка – намагатися продати продукт всім і відразу, намагаючись покрити якомога більшу аудиторію, особливо на початку шляху. Але в центрі успіху є розуміння того, хто ваша цільова аудиторія, вміння працювати з нею.

  • Чітке розуміння ключових потреб свого клієнта буде служити ключем у розвитку правильного контенту, планів розвитку продукту, стратегії продажів, і всіх інших робочих процесів, що стосуються залучення й утримання уваги саме вашої цільової аудиторії.

3. Зовсім не обов'язково вміти справлятися з усім, але головне викладатися на 100% в тому, до чого ви вже долучилися.

Якщо ви дизайнер, то ймовірно, що вас спонукає сила таланту і "креативний" інстинкт. Якщо ви почнете відволікатися на моніторинг ваших конкурентів, і намагатися досягти успіху за ними, то ймовірно почнете втрачати ясність бачення розвитку вашого власного бренду та його ДНК.

  • Не намагайтеся реалізувати все, що намагаються зробити інші.

Зосередьтеся виключно на планах, які збігаються з розвитком вашого бренду і ретельно їх виконуйте.

4. Успішні практики

Визначтеся з тим, які успішні інструменти і заходи з розвитку бренду прийнятні для вашої індустрії. Спираючись на досвід проб і помилок, пріоритезуйте ключові методи роботи для досягнення ваших KPI з тимчасовим відрізком на кожен квартал або рік роботи. І хоча індустрії моди приписують мінливий і швидкоплинний характер розвитку, однак, при цьому важливо вміти балансувати між сезонними ad-hoc завданнями і не відволікатися від довгострокових цілей. Також важливо розуміти, що для отримання результатів іноді важливо інвестувати енергію і час у довгостроковій перспективі.

  • Не відмовляйтеся відразу від проєктів, які можуть спершу здаватися неефективними, однак, саме такі й зможуть привести до більшого доходу і результатів через час.

5. Створіть корпоративну культуру, яка буде мотивувати співробітників.

Пам'ятайте, що розвиток будь-якої компанії передбачає ще й розвиток структур всередині – традицій, нормативної бази та комплексу цінностей. Подумайте, що саме уособлює ваш бренд? Правильно розроблена культура послужить плацдармом для згуртування команди і дозволить колегам сконцентруватися на поліпшенні навичок, необхідних для вашого бізнесу. Особливо таке становлення культури важливе на початкових етапах, коли завантаженість колосальна, а "історії успіху" все ще не настільки масштабні й рідкісні.

Подайте приклад, тому будьте вимогливі, але доведіть, що ви старанно працюєте.

  • Хваліть людей за хорошу роботу і постійно нагадуйте їм, як високо цінують їхню допомогу.

Сабріна Гільдехаус
Сабріна Гільдехаус / Фото: прес-служба

6. Беріть у команду людей, які поділяють ваше бачення, але не обов'язково збігаються поглядами щодо планів розвитку бренду.

Я не вірю в мікроменеджмент. Однак, вірю, що можна наділити необхідними навичками і владою тих, хто працює з вами у команді. Дуже важливо мати команду людей, чиїй думці ви довіряєте і до якої прислухаєтеся.

  • Не менш важливо мати співробітників, які не бояться не погодитися з вами і висловити свою полярну точку зору. Це допоможе вам тверезо і зі свіжим поглядом дивитися на робочі процеси, і міняти їх у процесі відповідно до рекомендацій.

7. Цінуйте кожен бізнес-контакт і не забувайте про потенціал нетворкінгу.

Як правило, люди дуже часто гублять цю "валюту", яка часом відіграє вирішальну роль у досягненні високих результатів. Потенціал старих і нових контактів потрібно використовувати по максимуму. Не варто соромитися просити про допомогу і звертатися до них за порадою. Ви здивуєтеся, але багато хто буде лише приємно здивований і відчує гордість від того, що ви довіряєте їхній думці.

8. Щасливий клієнт поділиться досвідом з трьома близьким людьми, в той час, як незадоволений – з 10.

Тримайте цю мантру в голові та залишайтеся клієнтоорієнтованими. Неважливо В2В або В2С – клієнт у центрі вашої індустрії, не розчаровуйте його і вибудовуйте фундамент лояльності з ним.

9. Будьте відкриті під час вибору інвестора.

Якщо ви шукаєет фінансового партнера, дуже важливо бути відвертим з потенційним інвестором щодо слабких і сильних сторін вашого бренду.

  • Прозорість ведення справ і система фідбеків – запорука успіху на шляху побудови довгострокових і надійних партнерських відносин.

Не розглядайте також майбутнього інвестора виключно в матеріальному розрізі, оскільки це унікальна можливість для того, щоб перейняти експертизу, розширити свої горизонти нетворкінгу і просто мати компаньйона для підтримки бізнесу в різних процесах.

10. Направляти, а не слідувати.

Завжди тримайте це у голові. Якщо ви підприємець, ви встановлюєте тренди, а не навпаки. Тому приймайте рішення без сумнівів.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти