
Італійський бренд люксового одягу Dolce&Gabbana випустив ексклюзивну колекцію цукерок-крашанок. Проєкт став колаборацією з кондитерською компанією Baci Perugina Italia у рамках святкування сторіччя історичного праліне.
Колекція солодощів була створена кондитерами, а дизайнери Dolce&Gabbana створили принти для упаковки та обгорток цукерок. На них було нанесено культові квіткові принти, характерні для майоліки.


Користувачі Мережі помітили, що великодні яйця дуже нагадують російських матрьошок у кокошниках. У коментарях під фото яєць у Instagram бренду багато хто висловив обурення таким дизайном. Представники бренду, звичайно, жодних паралелей з матрьошками не проводять, хоча росіяни в коментарях просто тріумфують.

Переосмислення сутності італійської краси в унікальній гармонії відчуттів – сказано в офіційному релізі колекції.
Варто знати, що кондитерська компанія Baci Perugina Italia щороку випускає крашанки. Їхня форма та зовнішній вигляд не змінюються. Щороку в компанії запрошують креативників, щоб прикрасити упаковку солодощів. Раніше вид цукерок не викликав інтересу чи порівняння з матрьошками.


Звичайно, перед тим як випускати продукцію, маркетингові відділи проводять колосальну роботу щодо іміджевої складової, яка має відповідати сьогоденню. Схоже, цього разу вони помилилися, як і Louis Vuitton, які випустили ювелірні вироби із рашистською свастикою.