I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Що таке спільні покупки і чим вони вигідні

Економлять кошти і дають унікальні товари

Зараз такий вид шопінгу, як спільні покупки, стає все більш популярним. Люди, об'єднавшись, купують товари оптом, що дозволяє чимало економити. Це не дивно, адже в ціну таких покупок не закладаються витрати магазинів ( оренда, зарплати, податки, прибутки тощо) .

Розпочалися спільні покупки (СП) з форумів молодих мам – у яких було багато вільного часу, але при цьому грошей стало менше. Їм вдавалося знайти один одного через інтернет, щоб купити дешевше памперси, одяг для немовлят, дитяче харчування та ін. Це виявилося настільки вигідно, що за допомогою СП почали замовляти буквально все: від їжі та дитячих книжок до велосипедів і шуб. Зараз існують цілі спеціальні сайти і форуми, на яких можна вибрати потрібну тему і замовити, наприклад, взуття певної марки. Про тонкощі такого шопінгу нам розповіла досвідчена "спільна покупниця" Аліна Федорова і організатор СП Марія Волкова.

Реклама

ДОВІРА ЗА ПРОЦЕНТИ

Посередник оголошує початок спільних покупок (СП), детально розписує правила і свій відсоток за послуги і повідомляє, де планується закупівля (інтернет-магазин або безпосередньо підприємство). Також він обов'язково вказує дату закінчення збору замовлень. Учасники вибирають те, що їм потрібно, і перераховують гроші організатору СП. Після того як посередник сказав "стоп", вже нічого змінити не можна – товар доведеться викупити. Організатор замовляє товари, оплачує і отримує їх, а потім розподіляє між учасниками. Іноді йому доводиться розрулювати проблеми: магазини можуть забути покласти якусь річ або покласти не ту (наприклад, того ж розміру, але іншого кольору).

Запорука успішності СП – саме правильний вибір посередника, тому звертайте увагу на його "регалії" – скільки часу він на сайті, який у нього рейтинг, і обов'язково почитайте відгуки про його попередню роботу. Початківці організатори хороші тим, що для того, щоб заробити собі репутацію, можуть взяти мінімальний відсоток. "Я стала посередником, коли зрозуміла, що ніхто не хоче замовляти товари з Англії – всі вважали за краще дешевше, з Китаю. Але британські товари хоч і дорожчі, але якість і стиль себе виправдовують. Не можу сказати, що я казково збагатилася: швидше, було багато мороки по спілкуванню з учасниками СП і розсилкою замовлень. Але за рахунок свого посередництва я заробила близько 1 тис. грн і заощадила на покупці дітям зимового одягу", – розповіла Марія Волкова.

Реклама

ШУКАЄМО ПЛЮСЫ І МІНУСИ

Звичайно, як і в будь-якій діяльності, в здійсненні спільних покупок є свої плюси і мінуси .

ПЛЮСИ.Головна перевага – дешевизна: товар може коштувати в два – три рази дешевше, ніж в звичайних роздрібних точках. " Бували випадки, коли в маленьких містечках власниця " бутика " влаштовувала цілі скандали СП – шникам, які замовляли такі ж товари, як продає вона. Навіть через міліцію вимагала їм заборонити купувати в інтернеті! " – розповідає Марина .

Реклама

Другий плюс – товар для європейського споживача набагато кращий і якісніший від того, що зшитий для українського ринку. Ще один виграш – можливість купити товар, не представлений на прилавках міста, в якому проживає учасник СП. Особливо це актуально для жителів невеликих містечок .

Ще один плюс – багатий асортимент: найчастіше СП здійснюється безпосередньо у виробника, а це значить, що вибирає річ сам учасник – в той час як в магазині продають те, що вибрав для продажу хтось інший. Ну і, звичайно, покупку можна здійснювати в будь-якій країні світу, не виходячи з дому .

МІНУСИ.По-перше, ніяких гарантій у покупця немає – можуть як мінімум надіслати не те, що хотілося. Оскільки примірка неможлива, а розмірна сітка виробника відрізняється, ви можете отримати дуже маленькі або дуже великі речі. На техніку і інші " складні " предмети також немає ніякої гарантії – звичайно, в теорії ви зможете їх повернути або обміняти, але фактично пересилання буде коштувати дорожче товару, так що тут доводиться йти на свідомий ризик .

Ще одна тонкість: отриманий товар доведеться досить довго чекати. У СП можуть до місяця збирати замовлення, потім обробляти, потім до 50 днів доставка. Загалом, замовляти літній сарафан краще в січні, а пуховик – в серпні. Отримання замовлень теж може бути пов'язане зі складнощами: наприклад, в певний день і час ви повинні бути на місці видачі товару, так що зайнятим на роботі людям простіше заплатити трохи більше, але не відпрошуватися з роботи, щоб поїхати на інший кінець міста заради палки ковбаси або декількох пар білизни.

ПРО ЦІНИ І НЕПОТРІБНЕ

Обчислити, у скільки обійдеться товар, просто: береться вартість товару ( іноді при оптовій купівлі знижка сягає 50 % ), до неї додається 10-20 % посереднику. Також враховуються транспортні витрати ( в тому числі і від організатора до учасника ). При цьому все одно товари виходять набагато дешевше, ніж в звичайних магазинах .

ПРИЛАШТУВАННЯ.Товари, які не підійшли, найчастіше " прилаштовують " – продають на сайті. Негласно заборонено продавати придбане дорожче, ніж воно було куплено ( а ось дешевше можна ). А тут вже покупець зможе приміряти товар і точно дізнатися всі нюанси розміру ( вони, до речі, відрізняються у кожного виробника: іноді " маломірять " взуття, буває короткий рукав або вузько в плечах ). Іноді цим займається і сам посередник – якщо з якоїсь причини товар не оплатили, і він у нього " завис " .

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти