Нинішня Fashion & Business конференція Vogue UA пройшла в рамках святкування п'ятиріччя журналу Vogue в Україні. Її гості говорили про синергію моди і технологій, майбутнє індустрії і віртуальних інфлюенсерів, а також давали поради щодо просування бізнесу.
Як зазначив керівник Digital Marketing Dior Paris, Акаш Мета, безумовним трендом сьогоднішнього дня є робота з інфлюенсерами, хоча це і пов'язано з певними ризиками – фейковими підписниками, занадто завищеними цінами і неможливістю дійсно вимірювати ROI.
Керівник Google Marketing Solutions у країнах Центральної та Східної Європи, Ніна Левчук, розповіла про тенденції в інтернеті. За її словами, люди в ньому починають вирішувати навіть найдрібніші завдання, у зв'язку з чим клієнти стали більш вимогливими і хочуть мати все "тут і відразу".
Водночас засновниця і головний редактор 1 Granary, Ольга Курищук, дала кілька порад початківцям дизайнерам. Вона рекомендує "відразу забути про бажання оплесків і власне его", оскільки молоді дизайнери нині є продуктом, що створює безкоштовний контент для медіа та Instagram.
"Існує якась фетишизація молодості, але завжди знайдеться хтось молодший. Ось і проаналізуйте, куди діваються дизайнери Лондонського тижня моди через три сезони? Запитайте себе, чи готові ви йти до кінця?", – зазначила Ольга.
А ось головними гостями афтепаті став популярний музичний проект KAZKA, який виступив зі спеціальною шоу-програмою.